“Mooi en rustig ”
Beoordeling van Street of the Knights

Street of the Knights
Geclassificeerd als nr. 3 van 71 dingen om te doen in Rhodos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi staat waar we met zijn twee heerlijk 2 uurtjes hebben vertoeft. Weg van de massa toerisme. Heerlijk

13 juli 2018 beoordeeld

Mooi en rustig historisch straatje, al had ik nou niet het idee terug te gaan in de tijd zoals sommige recensies suggereren. Echter wel de moeite waard als je echt geïnteresseerd bent in de oude stad. Opvallend hoe weinig mensen hier lopen vergeleken bij de winkelstraatjes...

27 juni 2018 beoordeeld

Straat is naar onze mening een historische bezienswaardigheid. Er is relatief weinig publiek in dezse straat waardoor je de straat en zijn gebouwen in hun historische schoonheid kunt fotograferen. Er staan af en toe wel auto's geparkeerd. Straat is omhoog lopend vanaf de winkel richting "Palace", met bestrating van kleine stenen (de bekende waarschuwing om geen naaldhakken te dragen)

24 juni 2018 beoordeeld

Je waant je echt ergens anders in deze straat. Wij hebben in de herberg van Frankrijk geschuild voor een korte stortbui. De moeite om eens 5 min. Binnen te stappen.

Bekijk meer beoordelingen
14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je toch de oude stad bekijkt is dit toch wel een straat waar je even door heen moet lopen. Kijk vooral ook af en toe omhoog om de gevels te bekijken.

In Street of the Knights geweest? Deel je ervaringen!