“Goed gegeten! ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Valfrejus
Prijsklasse: € 11 - € 21
Keukens: Italiaans
17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik probeerde via trip adviser te reserveren maar daar kreeg ik heb antwoord. Dus heb ik daarna telefonisch dat gedaan. We werden erg enthousiast ontvangen en vriendelijk bediening. Het eten was ook erg lekker! Dus een aanrader

Datum van bezoek: februari 2020

28 januari 2020 beoordeeld

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, eerlijke prijzen in een gezellige ruimte. We komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: januari 2020
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten voor een redelijke prijs zeker voor een wintersport gebied waar je beperkt ben tot 1 plaats. Ook voor de lunch super lekker in de zon tegenover de gondel.

Datum van bezoek: maart 2018
1 april 2017 beoordeeld

3x hier goed gegeten. Eerste 2 x prettige bediening door aardige dames. 3e keer een ober met een houding die aangaf dat je blij mocht zijn dat hij je wilde bedienen. Op onze vraag om een bepaald tafeltje in de zon gaf hij aan NEE. Die is voor 4 personen. 20 min. Later kwamen 2 bekenden en die kregen de tafel. Op onze vraag nu wel voor 2 personen was het antwoord Ja, nu wel.

Datum van bezoek: maart 2017
23 januari 2016 beoordeeld

Goed restaurant .
Verhouding prijs/kwaliteit klopt maar wel druk .
Vriendelijke bediening .
Rond de middag ook mogelijkheid om op het zonnig terras te eten ,

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die La Piccolina bekeken, bekeken ook

In La Piccolina geweest? Deel je ervaringen!