Pattypasta
Diemen, Nederland

Fijn verblijf

4,0 van 5 bollen22 feb 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hebben een fantastische week gehad. Appartement was heel erg schoon en niet gehorig. Appartement was wel gedateerd. Iets meer comfort zou wenselijk zijn, te denken valt aan een goede douche waar je ook de kop kan ophangen en liever dekbedden dan dekens. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Betaalde wifi voor op de kamer was prima.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
    • eDreams
    9.5 km van Les Chalets du Thabor Valfrejus
    Meer hotels in Valfrejus bekijken
    Beoordeeld op 14 februari 2020

Heel simpel wat mij betreft: de mensen maken hier het verschil. De appartementen zijn niet splinternieuw, maar prijs/kwaliteit zeker meer dan degelijk. Wat het verschil maakt is echter de staff. Deze jonge ploeg staat onmiddellijk voor je klaar en helpen je waar mogelijk. De leuke extraatjes zoals snoepjes en warme drankjes tijdens het wachten om in te checken maken dit een stuk aangenamer! Dit alles in combinatie met de ligging maakt dit zeker een aanrader voor je verblijf in Valfrejus!

Beoordeeld op 10 februari 2020

Handige plek vanwege de ski in & ski out.
    Niet de nieuwste appartementen.

Meest positief over de staff. Ze hadden warme drankjes en snoep enzo. Klein detail, maar je voelt je meteen welkom. Klein probleempje met de vaatwasser gehad, maar dit hebben ze snel en graag opgelost. Thanks jimmy and kylian!

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is top, zowel s'ochtends als s'avonds. Het personeel was ook heel behulpzaam en altijd vriendelijk. Als enige min puntje vonden we dat de matras niet van de beste kwaliteit was. Bedankt voor de leuke vakantie!

Datum van verblijf: januari 2020
    Beoordeeld op 3 maart 2019

Het voornaamste pluspunt van de Chalets du Thabor is de ligging: ongeveer 200m van de belangrijkste lift en het centrum met restaurantjes, supermarkt, pinautomaat, bakker etc. Je kunt bovendien vanuit het appartement zo de piste op. Natuurlijk zijn er appartementen die nog centraler liggen maar dan zit je 's avonds wel een beetje in de drukte. Minder ideaal is de (typisch Franse) inrichting van de appartementen: structuurverf uit de jaren 70, een smal kort bed en oude apparaten die uit elkaar vallen als je er per ongeluk naar kijkt. Dus daar ligt voor de Chalets nog wel een kans op verbetering!

Datum van verblijf: februari 2019
    Beoordeeld op 6 maart 2018 via mobiele applicatie

Appartement via Bizz travel. Locatie is super! Appartementen voor 4 personen zeer matig! Oud en gammel. Kussens zijn papieren vodjes. Bedden lagen goed en fijn zitbad voor na het skiën.
    Ziet er uit alsof er 20 jaar niets aangedaan is. Niet gehorig zoals ik vaak las!
    Plaatsje en pistes super fijn.

Datum van verblijf: februari 2018
    ServiceClientele, Responsable relations clients van Les Chalets du Thabor Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2018

Wij danken u voor uw mening en de tijd die u hier voor heeft genomen.

Wat betreft de appartementen en de kussens, uw opmerkingen zullen wij doorgeven om te zien wat hier aan kan worden veranderd.

Wij hopen dat u toch een goed verblijf heeft gehad, en u weer eens te mogen verwelkomen, misschien in een ander skigebied.

Met vriendelijke groet

De Klantenservice Madame Vacances