Dorota
Rotterdam, Nederland

Een aanrader voor een skivakantie

Beoordeling van SOWELL Family Valfrejus
4,0 van 5 bollen11 jan 2022 beoordeeld
Een paar dagen in dit all inclusive hotel verbleven voor een korte skivakantie en we kunnen niet anders zeggen dan “top”.
Nette kamers, een goed en uitgebreid ontbijt en diner met ruime keuze.
Ook is het mogelijk om een “lunch to go” samen te stellen voor tussen de middag.
De bar is gezellig en ook hier voldoende keuzes om te drinken
Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam.
Prijs kwaliteit verhouding is zeker in balans
Gewoon een dikke aanrader
Datum van verblijf: januari 2022
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 22 jan 2022
Dear 594dorotad,
We would like to thank you for your kind comment and the excellent note you gave us. We are sensitive to your remarks concerning our entire team and we are happy to read that you enjoyed your stay with us.
We will be very happy to welcome you again in our establishment.
The Management
        Restaurant
        14.7 km van SOWELL Family Valfrejus
        Meer hotels in Valfrejus bekijken
        Beoordeeld op 2 januari 2022 via mobiele applicatie

Goede locatie in het dorp. Dicht bij alle voorzieningen en slechts 100 meter lopen en je staat op de piste.
        Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De badkamer met aparte toilet was ook fijn.

Helaas viel de hygiëne ons erg tegen. De kamer was echt vies, de deuren en muren zaten vol spetters en vlekken van vorige bezoekers. Wij hebben dit gemeld en een dame is de ergste vervuiling komen weg poetsen.
        Het eten is in buffetvorm en iedereen zit met zijn handen aan bv lepels, koffiemachines etc. Maar ook stokbrood snijd men af en legt men terug voor de volgende persoon. Gezien de huidige COVID problemen niet wenselijk.
        Ook onvoldoende afstand tussen de tafels in het restaurant en een te volle bar.

Datum van verblijf: januari 2022
        Reistype: Reisde alleen
        Sowell Family Valfrejus, Marketing van SOWELL Family Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2022

Chers clients, avant tout, nous vous remercions d'avoir pris le soin de partager votre avis suite à votre séjour parmi nous et sommes ravis que l'ensemble de nos prestations ait su vous satisfaire.

Néanmoins, nous sommes navrés que vous ayez eu des soucis avec le nettoyage de votre chambre et remercions nos équipes d'avoir immédiatement réagi pour réparer ce préjudice. Nous sommes extrêmement attentifs à l'hygiène et d'autant plus en cette période où nous prenons soin de la santé de nos vacanciers et de nos employés.
        Comme vous l'évoquez, notre formule restauration est sous forme de buffet, et c'est toujours dans cette optique de gestes sanitaires, que nous mettons à disposition de tous nos clients des gants en latex et du gel hydroalcoolique pour éviter la circulation du virus durant les temps de repas.
        Enfin, pour ce qui est de la distanciation, nous respectons les jauges qui nous sont imposées et demandons le pass sanitaire de façon systématique à l'arrivée de nos clients. Nous mettons donc tout en œuvre pour vous protéger au maximum, tout en vous offrant la possibilité de pouvoir profiter pleinement des infrastructures que propose notre hôtel.

Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau prochainement dans un des établissements du groupe SOWELL Hôtels & Résidences.

Beoordeeld op 17 augustus 2019

Ruime kamer, afwisselend menu in buffetvorm, vriendelijk personeel en toffe en afwisselende animatie. Zwembad nogal klein. De rust van de omgeving komt ook terug in het hotel. Door de activiteitenpas is er toegang tot de liften, minigolf, klimparcours in het dorp en zwembad in Modane.

Datum van verblijf: augustus 2019
        val f, Directeur van SOWELL Family Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Bedankt voor je zeer positieve reactie. Het was een genoegen u en mijn team te verwelkomen en ik kijk ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
        Franois SIONNIERE

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Locatie gekozen omdat ze vrij vlot bereikbaar is per trein (ecologische voetafdruk hé). Hotel gekozen uit folder van TUI omwille van vroegboekkorting en interessante All-in formule. En daar hebben we deze week geen seconde spijt van gehad. Het hotel is zijn 3 sterren zeker waard: nette kamers, gevarieerde en lekkere buffetten, gezellige bar, handige all-in formule (voor lunchpakket voor wandelaars bijv). Een klein minpuntje is dat er geen parasols op het terras zijn.
        De volledige staf van het hotel verdient 5 sterren, een topteam dat er samen alles aan doet iedereen een geweldige vakantie te bezorgen. En ik werd verplicht de animator een speciale vermelding te geven, bij deze Olivier :-)

Datum van verblijf: juli 2019
        val f, General Manager van SOWELL Family Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear Sir,

Allow me to thank you for your very positive comments.
        My team joins me in order to thank you and we're now waiting the pleasure to welcome you again very soon.

With our kind regards

Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie foto, met mooie kamers. Een leuk, maar klein zwembad. Een gezellige bar en een mooi restaurant. Zeer zeer lekker gegeten, prijs kwaliteit zeker oké. aanrader voor families. Met of zonder kids. Ook leuke kwis elke avond.

Datum van verblijf: april 2019
        val f, General Manager van SOWELL Family Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dear Client,

Many thanks for your comment which is very motivating for all the staff
        It was a pleasure to welcome you and we sincerely hope to have the great pleasure to see yu again very soon.

With my berst regards

Beoordeeld op 6 februari 2019

Kamer zijn groot genoeg voor 2 personen en één kind, alle comfort aanwezig.
        Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, leuke animatie voor en na het eten.
        Voldoende en lekkere variatie in het eten ( buffet ) mogelijk om picknick mee te nemen.
        Dicht gelegen bij de piste , wel zijn er trappen te nemen om naar de lift te gaan met skiegerief is dit wat lastig maar de mogelijkheid is er om aan de liften ( sportwinkel ) een locker te huren waar je uw skigerief kan opbergen.
        Hier gaan wij met plezier terug naartoe!

Datum van verblijf: februari 2019
        val f, Directeur van SOWELL Family Valfrejus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Dear Sir,

Many thanks for your very positive comment. It has been a pleasure, for my team and I, to welcome you and we hope to have the pleasure to welcome you again soon.
        Very best regards