eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 10 september 2017

goede ontvangst gewoon hotel , goede keuken ,vriendelijk personeel , lekker uitgebreid ontbijtbuffet, bienvenue chez les ch'tis , het bier is echt lekker , proper , ja als we in bergues zijn komen wij terug

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 juni 2016

goed en proper hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, rustig en toch centraal gelegen. mooie ontbijtzaal, lekker ontbijt, lekkere huisgemaakte yoghurt en zeer lekker bruin brood. diner 's avonds echter eerder matig: niet echt fijn afgewerkt. beperkte wijnkaart. Bovendien kregen we tussen voorgerecht (vis) en hoofdgerecht (vlees) geen nieuw bestek, wat voor dergelijk restaurant toch basisvoorziening zou moeten zijn.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 8 juli 2015

Reeds bij aankomst werden we onvriendelijk onthaalt aan de receptie . Hebben aan de bar een onvriendelijk geserveerd biertje gedronken en hebben ons de volgende dag onvriendelijk laten uitchecken.
We hebben maar elders in dit fraaie stadje gegeten s'avonds.
Komen hier niet graag terug.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 8 mei 2014

We logeerden er met 15 man. De kamer was groot, net en van alle confort voorzien.
De uitbaters zijn vriendelijk. Het ochtend buffet is uitgebreid, de 2 andere maaltijden waren lekker en iedereen kreeg tegelijkertijd zijn eten.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 29 oktober 2012

Bergues is een fantastische plaats, met daar middenin dit hotel.
Heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant. Prima wijn gedronken.
Zeer goed ontbijt, ruime keuze dat kom je niet veel tegen in Frankrijk..
Heel aardige en behulpzame mensen.

Datum van verblijf: oktober 2012