Beoordeeld op 9 september 2017

goede ontvangst gewoon hotel , goede keuken ,vriendelijk personeel , lekker uitgebreid ontbijtbuffet, bienvenue chez les ch'tis , het bier is echt lekker , proper , ja als we in bergues zijn komen wij terug

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 juni 2016

goed en proper hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, rustig en toch centraal gelegen. mooie ontbijtzaal, lekker ontbijt, lekkere huisgemaakte yoghurt en zeer lekker bruin brood. diner 's avonds echter eerder matig: niet echt fijn afgewerkt. beperkte wijnkaart. Bovendien kregen we tussen voorgerecht (vis) en hoofdgerecht (vlees) geen nieuw bestek, wat voor dergelijk restaurant toch basisvoorziening zou moeten zijn.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 juli 2015

Reeds bij aankomst werden we onvriendelijk onthaalt aan de receptie . Hebben aan de bar een onvriendelijk geserveerd biertje gedronken en hebben ons de volgende dag onvriendelijk laten uitchecken.
We hebben maar elders in dit fraaie stadje gegeten s'avonds.
Komen hier niet graag terug.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 mei 2014

We logeerden er met 15 man. De kamer was groot, net en van alle confort voorzien.
De uitbaters zijn vriendelijk. Het ochtend buffet is uitgebreid, de 2 andere maaltijden waren lekker en iedereen kreeg tegelijkertijd zijn eten.

Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 oktober 2012

Bergues is een fantastische plaats, met daar middenin dit hotel.
Heerlijk gegeten in het bijbehorende restaurant. Prima wijn gedronken.
Zeer goed ontbijt, ruime keuze dat kom je niet veel tegen in Frankrijk..
Heel aardige en behulpzame mensen.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met een partner