Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

De heerlijk woeste zee zoals we die van Corsica kennen aan twee kanten te zien vanaf sprookjesachtig lounge ingericht terras van kamer 400. Echt een aanrader deze ruimte die een hele etage voor zichzelf heeft. Super lounge ingericht ook met ligbad in schelp vorm, heerlijke bedden en apart toilet en ook nog douche. Alles in lichte kleuren. Geweldig zwembad met overloop aan alle kanten. Grote lounge bedden met kussens eromheen.

Verbleef: augustus 2018
Beoordeeld op 8 september 2017

Wij kozen voor een ruime kamer met zeezicht en terras, die ons ontzettend beviel. De meerwaarde zat hem in de details: flesje water ter verwelkoming, gratis koffie en thee op de kamer, zeer uitgebreid ontbijt (vooral veel keuze aan fruit en zoete lekkernijen), zeer gedienstig personeel, perfect onderhouden kamers. Het enige nadeel was dat er geen avondmaal werd geserveerd, maar het hotel gaf wel een aantal adressen van restaurantjes in de buurt door, die zeker het uitproberen waard waren.

Kamertip: Kamers met zeezicht zijn hun meerprijs zeker waard
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 mei 2017

Prima hotel. Redelijke kamers. Dicht bij de stad. Eigen strandje.
Ontbijt was maar zeer matig. Ook het personeel bij het ontbijt het last van een ochtendhumeur. Voor de rest is het wel om aan te bevelen

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2015

Sedert enkele jaren werden in dit hotel een aantal renovaties doorgevoerd, zodat we in een totaal nieuw hotel aankwamen. de kamers werden totaal vernieuwd, ruimer gemaakt en voorzien van een prachtig balkon of terras. Totaal nieuwe inrichting van de badkamers zijn uitstekend ingericht. Het zwembad en jacuzzi werden eveneens vernieuwd. de gebouwen werden voorzien van degelijk liften. Ook de omgeving van de gebouwen en parkings werden volledig aangepast.
kortom het is een nieuw en excellent hotel in een prachtige omgeving.

• Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 mei 2014

Dit hôtel, heeft alles wat nodig is om een top hotel te zijn; Locatie, Ile Rousse Corsica, aan de rand van de zee vlak bij de rode rots. zeer mooi ingerichte kamers, moderne layout. Terras, zwembad, etc. Jaar op jaar doet het management alles om de standaard nog hoger te brengen.

• Verbleef: april 2014, reisde voor zaken
Jean-Luc R, Responsable relations clients van Best Western Santa Maria, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2014

Hartelijk dank! Wij zijn zeer geraakt door uw mening. Dit zal een groot genoegen dat wij heten u welkom weer. Tot snel weerziens.