“Eerder een champagnebar dan restaurant”
Beoordeling van Loanton

Loanton
Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Affligem
4 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening, mooie doch verouderde locatie.Hun champagnebar lijkt zeer druk bezocht, restaurant heel wat minder, met reden.
Eten is eerder smaakloos te noemen, bovendien peperduur.
Aan dergelijke prijzen mag het echt wel iets verfijnder zijn.
Wijnen zijn prijzig en worden veel te warm geserveerd.
Misschien wat meer aandacht voor de restaurantbezoekers zou mijn tip voor de uitbaters zijn.

Datum van bezoek: september 2018

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

THE lounge is de max! Het personeel zijn toppertjes maar waar het om draait viel een beetje tegen. Ik had de suggestie genomen : pasta vongole. Jammer maar helaas moet ik toegeven dat deze beetje tegenviel. Persoonlijk maak ik dit gerechtje beter klaar. Het was een beetje smaakloos. Geen pepertjes. Geen afkruiding. Enkel pasta met enkele schelpjes in zijn eigen jus met beetje ui en peterselie. Was een ontgoocheling. Mijn tafelgezelschap hun eten was daarentegen wel lekker en supergoed afgekruid. Mss koos ik het verkeerde gerechtje. Zal er nog eens moeten langsgaan en eens iets anders bestellen...

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld

Zoals steeds aangenaam verrast door het kader, personeel en zeker de kwaliteit van de producten. Stteds onvangen in familiale sfeer.

Datum van bezoek: mei 2018
22 mei 2018 beoordeeld

we zijn voor de menu gegaan en die was lekker. bij de babykreeft was er een lekker sausje. de wijn was ook heel lekker en de dame blanche was een sensatie.

Datum van bezoek: mei 2018
23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gaan eten. Parking was overvol met meestal prachtige autos zoals Porsches , bmw, range rovers en jaguars, enz... Eerst een huisaperitief gedronken In de bar, met zuiders fruit en campari.
Beetje te zoet, maar goed van smaak.
Muziek wat luidruchtig zodat het moeilijk was om verstaanbaar te praten. Wat slordige zitplaatsen. nadien werden we aanvragen geroepen door vriendelijk en jong personeel.
Vis genomen met asperges en de mannen chateaubriand met pepersaus. Vlees en vis bijzonder lekker. Lekkere wijn van het huis.
De pepersaus was de beste die ik ooit heb geproefd. Dessert dameblanche was lekker met vers gedraaide ijskreem en overgoten met warme chocolade. Het opdienen was ook speciaal op een manier die ik nog nooit eerder gezien had.
Als afsluiter lekkere koffie.
We komen hier zeker terug.
Zijn prijs, ongeveer 70€ P. P. Is het meer dan waard. Een aanrader alleszins.
L.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Loanton bekeken, bekeken ook

Affligem, Vlaams-Brabant

In Loanton geweest? Deel je ervaringen!