“Take away en was heel lekker!”
Beoordeling van Bangkok City

Bangkok City
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Affligem
Keukens: Thais
22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren 5 verschillende gerechten afgehaald en alles was heel lekker!
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: maart 2020

29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur dringend aan opsmuk toe.Menu was zwak ,zeker tussengerecht.Dessert waardeloos.Niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2020
7 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al meerdere malen ge9weest en telkens van het eten genoten . Gisteren een fondue genomen en was erg goed en niet zwaar om te verteren . Alles was aanwezig van groenten vlees vis zeevruchten gamba enz . De sfeer en het interieur zijn Thais en de bazin is erg vriendelijk . Zeker een aanrader qua Thais restaurant in de buurt , mag bijna naast de " blue elephant " staan .

Datum van bezoek: oktober 2019
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We probeerden voor het eerst vegetarische fondue en het was zalig. Zeker een aanrader ook met vlees. We komen hier al jaren maar het blijft ons ten goede verbazen.

Datum van bezoek: juli 2019
7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds meerdere maal het restaurant bezocht en altijd met een aangenaam gevoel buiten gegaan. Lekkere, gevarieerde gerechten in een gezellig kader (probeer zeker de ligzetels links bij het binnenkomen) en dit alles aan een aanvaardbare prijs. De Menukaart is uitgebreid en geeft je een grondige kennismaking met de gevarieerde Thaise Keuken. Als doorwinterde Thai Food Expert kom je hier zeker ook aan je trekken. Optimale smaaksensatie zonder al te veel poespas en de immer vriendelijke Thaise eigenares is alleen al een meerwaarde op zich....DOEN ! !

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bangkok City bekeken, bekeken ook

Affligem, Vlaams-Brabant

Affligem, Vlaams-Brabant

In Bangkok City geweest? Deel je ervaringen!