Beoordeeld op 13 maart 2020

Ons 2e bezoek aan dit mooie gezellige en recent verbouwde familiehotel. Ook nu weer het gevoel zeer welkom te zijn en voelde als thuis komen. Prachtige kamer met oog voor detail . Ligging vlak bij centrum en verbindingen op loopafstand. Wij waren hier voor wandelvakantie en daar is dit hotel een prima uitvalsbasis voor. Ook nu weer in de watten gelegd door Claudia en Gerhard. Beslist een : "auf Wiedersehen!"

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 22 januari 2020

een kei goed hotel kei goed eten het beste van ehrwald de kamers zijn uitstekend deze mensen claudia en gerhard doen er alles aan om de gasten het naar zijn zin te maken gerhard doet de keuken het eten is zo goed deze man kook uit zijn hart verder doet claudia alles om je perfecte vakantie van te maken

Kamertip: alle kammers hebben een mooi uitziht
Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Ook dit jaar (3e keer) hebben we genoten van onze wintersport vakantie in Ehrwald en ons verblijf in Mair’s Landgasthof.
De verzorging was ook dit jaar prima in orde. Het eten was heerlijk en de kamers comfortabel en zeer schoon.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Hele mooie ruime kamers. Heel schoon. Alles is echt spik en span. Gezellige sfeer en leuke gastvrouw. Claudia is echt niks te gek. En Gerhard kookt heerlijk in de keuken. Ook om alleen een hapje te eten is het zeer goed.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 31 maart 2017

Kleinschalig hotel waar de gast op de 1e plaats komt, niets is Claudia en Gerhard teveel om het je naar de zin te maken. Fijne kamers, super schoon en heerlijk eten in het restaurant met veel liefde bereid door Gerhard.

Kamertip: Alle kamers hebben prachtig uitzicht over het dal met balkon op het zuiden.
Datum van verblijf: maart 2017