15 personen bekijken dit hotel
Hotels.com1.556 US$
LuxuryCollection1.556 US$
eDreams1.556 US$
Beoordeeld op 22 december 2017

Midden in de woestijn, een echt luxe resort! Prachtige bungalow in oude stijl met eigen zwembad. Volledig privé, je ziet niemand (behalve rondlopedne dieren) en niemand kan jou zien op jouw terras met ligbedden. Als je volpension boekt (en doe dat zeker, je kunt dan voor lunch en diner gewoon van de kaart kiezen) krijg je twee activiteiten per dag gratis, met je eigen privé gids. eten kun je gewoon op de kamer laten bezorgen, ze dekken dan een tafeltje voor je op jouw terras.

Kamertip: Alle bungalows liggen prive, anderen kunnen jou niet zien, dus het maakt niet uit wat je kiest
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 november 2015

Dit hotel kost wat per nacht maar ik kan volmondig zeggen dat dit hotel het volledig waard is! Elke bungalow zit midden in de woestijn en heeft een eigen zwembad en is volledig afgeschermd waardoor je andere bezoekers niet zal tegenkomen, oftewel volledige rust en privacy! Daarnaast kun je je helemaal uitleven op de menukaart, je belt naar het restaurant en zij komen het brengen en dekken de tafel waar jij het wilt (tip: bij het zwembad net in de schaduw). Gewoon een volledige aanrader, een ervaring die ik nooit meer zal vergeten!

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 19 maart 2015

In een woord super. We waren hier met de valentijn die door de service, super locatie en zeer goed eten een hele bijzondere dag is geworden. We kregen de sleutel van de kamer een half uur later dan gepland maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door een massage de volgende dag.

Datum van verblijf: februari 2015
Marketingteam_3, Manager van Al Maha, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2015

Beste Gast,

Bedankt voor uw positive review over Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa. We zijn blij om te lezen dat u een ‘super’ valentijnsdag hebt gehad. Bedankt voor uw complimenten over de service, de locatie, en het eten. Dit is doorgegeven aan ons management. Onze excuses voor het wachten op de kamersleutel. We zijn blij dat dit gecompenseerd werd door een massage. We hopen u nogmaals te verwelkomen in ons resort in de toekomst.

Met Vriendelijke Groet,

Beoordeeld op 17 maart 2015

super belevenis met de jeep door de duinen en de kamelen tocht
een oase van rust in een super luxe 'tent"
Het eten in het restaurant was ook van prima niveau.
een bed van 250 cm breed, helemaal top.
Hert personeel ook zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2015
Marketingteam_3, Manager van Al Maha, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2015

Beste Gast,

Bedankt voor uw positieve feedback over Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort & Spa. We zijn blij om te lezen dat u een super belevenis hebt gehad met de activiteiten, het bed van 2,5 meter breed, en dat het eten aan uw verwachtingen voldeed tijdens uw verblijf. Bedankt voor uw complimenten aan ons personeel. Dit is doorgegeven aan het management. We kijken er naar uit om u nogmaals te verwelkomen in ons resort in de toekomst.

Beoordeeld op 31 januari 2015

Het is gewoon geweldig. De ontvangst , de verzorging , de hotel kamers een waarlijk paradijs met alles wat een mens gelukkig kan maken. Het prive zwembad voor de salon er mist werkelijk niets. Ontbijt , lunch en diner zijn voortreffelijk .Ook het animatie programma is zeer gevarieerd.
Een absolute aanrader.

Kamertip: Alle kamers zijn even mooi
Datum van verblijf: februari 2014
Marketingteam_3, Manager van Al Maha, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Dubai, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2015

Beste Gast,

Bedankt voor uw positieve reactie over Al Maha, A Luxury Collection Desert Resort and Spa op Tripadvisor. Wij zijn blij om te lezen dat u ons hotel ziet als een paradijs. Bedankt voor het benadrukken van de goede service en het gevarieerde animatie programma. We hopen u graag binnenkort weer te verwelkomen in ons Resort.