TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie omgeving waarin je lekker kunt wandelen. Genoeg te doen voor kleine kinderen. Ontbijt was prima geregeld, keuze genoeg.
We hadden een familiekamer. Deze was groot genoeg, schoon en prima sanitair. Een waterkoker voor koffie en thee zou fijn zijn. Dat was het enige wat ik mistte.
Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi kasteel in een mooie omgeving.
Delux kamer zonder kluis en minibar. De badkamer was niet schoon, op de vloer lagen heel veel haren. Op het aangeven van de klacht geen excuses of oplossing. Volgende dag nog niet schoon..... Eten is goed, maar je moet echt alles zelf doen (sinaasappels persen, ei koken, etc.). Onvriendelijke barman waar je ook zelf met de drankjes moet slepen voor dezelfde bedieningsprijzen ergens anders. Op zondag zou er geen diner zijn, zo ook gemeld in de mail, maar dat er met Pinksteren wel een diner was is niet aan ons doorgegeven of gevraagd. Bij het afrekenen werd niet eens gevraagd of alles naar wens was: zakelijk snel betalen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Inderdaad hele kleine kamers, maar goed wij kwamen laat aan en zijn ook weer op tijd vertrokken. Prima als je op doorreis bent. Het hotel ligt ongeveer op 10 min rijden van de snelweg. De omgeving van het hotel ziet er mooi uit.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 30 april 2019

Behoorlijk barse meneer aan de receptie toen we aankwamen. Nadat hij probeerde ons een supplement aan te rekenen voor het ontbijt, wat ik weigerde omdat we een reservatie met ontbijt hadden gemaakt (op een bekende boekingssite), gaf hij ons de kleinste kamer die er in het hotel moet zijn.
Hij maakte ons ook heel duidelijk dat we niet voor de ingang mochten parkeren, het belemmert het zicht op het gebouw. Een dure auto (met Poolse nummerplaat) mocht daar blijkbaar wél blijven staan.
Je moet de auto op een parking zetten zo'n 100m verder en dan zelf je bagage door het grind en de modder sleuren. In geen enkel hotel ooit meegemaakt dat je de bagage niet bij de ingang kan uitladen.

De kamer zelf mat nauwelijks 2.5 op 3.5 meter, met een heel klein raampje van 40 op 60 cm. De badkamer was een gangetje, niet veel breder dan 1.10m. Te oordelen aan de plattegrond waren de andere kamers in het bijgebouw (eufemistisch omschreven als "le Petit Château") nauwelijks groter. Kortom, de kamer van een stalknecht, waar je naartoe moet langs een hoge steile trap. Een hotel dat zich de naam "Chateau" aanmeet zou zo'n kamers niet mogen verhuren. De officiële prijs, volgens het opschrift aan de binnenzijde van de deur, zou 245 euro per nacht zijn, zonder ontbijt. Pure afzetterij.
Op de kamer was geen telefoon, geen kleerkast en geen hangers aan de (korte) buis voor kledij op te hangen. Het douchegordijn was minstens 20cm te smal, waardoor de vloer snel nat werd. Uit de afloop van de douche kwam een rioolgeur, de kamerreinigingsdienst had er dan ook het vloermatje over gelegd.

Het ontbijt was redelijk, maar voor 23 euro zeker geen bargain. Je moet alles zelf doen, bv. koffie nemen uit een automaat zoals in een cafetaria. Redelijk kale restaurantruimte.

Misschien zijn de duurdere kamers iets aangenamer, geen idee wat die kosten.

We gaan er niet meer terug.

Kamertip: Vermijd de standaardkamers, de verhuur ervan is pure afzetterij. Weiger een kamer in de bijgebouwen.
Datum van verblijf: april 2019
Benoit T, E-commerce Manager van Domaine de Ronchinne - Chateau de la Poste, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Tot onze spijt moeten we uw opmerking lezen, omdat dit erop lijkt te wijzen dat alles fout is gegaan. Het lijkt vooral dat alles begon met een misverstand over ontbijt en parkeren wanneer U ben aangekomen. Dit creëerde een obvio halo-effect (alles is zwart) en U wilt dus hier je frustratie delen en ons straffen. OK... Het is de bedoeling van Tripadvisor waarschijnlijk. Want ik Uw naam niet weet, kan ik het ontbijtprobleem niet controleren. Ik kan echter wel zeggen dat het 17 € / pers kost en niet 23 € en dat het samengesteld is uit vers producten EN dat we kopen van lokale ambachtslieden (de sappen, de kazen, de eieren, de vleeswaren, de koffie uit het huis van Delahaut in Namen, ...). Over de parkeerplaats: natuurlijk kunt u uw bagage uitladen voor de ingang van het hotel. We vragen onze gasten om niet naar een kamer te gaan of een drankje te drinken aan de bar voordat ze hun voertuig verplaatsen. Voor dit eenvoudige misverstand ging U op zoek naar het kleine beest om uzelf te bewijzen dat U gelijk had en dat we geen goed hotel zijn. Als gevolg daarvan heeft u zelfs de prijs van de kamer aan de achterkant van de deur bekeken (klein letter). Dit is de hoogste prijs die we kunnen vragen. Het is niet eens de prijs die U hebt betaald, maar U vindt nog steeds een reden om te klagen. Weet dat wij wettelijk verplicht zijn om een ​​prijs te geven, terwijl onze prijzen veranderen elke dag ... (dit is de reden waarom we een exorbitante prijs schrijven... Het betekent eigenlijk niets. Stel U voor wat er zou gebeuren als we onze laagste prijs zetten ... daar zou je een reden hebben om te klagen). Kortom, het spijt ons heel erg dat uw verblijf werd verwend door een welkom dat beter had gekund. En daarvoor verontschuldigen we ons. We horen erbij te zijn om van U stress af te komen en zeker niet meer toe te voegen. We zijn mislukt.

Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Charmant en erg mooi gelegen kasteel. Benedenverdieping bestaat vrijwel geheel uit zeer comfortabele en sfeervolle lounge ruimtes. Erg veel voorzieningen voor kinderen. Kamers eenvoudig maar comfortabel, erg mooie badkamer.

Datum van verblijf: december 2018