“Eten was een enorme tegenvaller”
Beoordeling van Arte Sano

Arte Sano
Geclassificeerd als nr. 1 van 127 Restaurants in Holbox Island
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaresse zeer vriendelijk en spreekt goed Engels. Heeft het menu toegelicht en ons een aantal gerechten aangeraden. Het kleine restaurantje ziet er gezellig (en schoon) uit. Wij hadden de enchiladas en tacos besteld. We vonden het allebei helaas echt niet lekker en hebben het merendeel laten liggen omdat we het echt niet lustten. Er werden op de enchiladas allerlei zaden gestrooid die ik niet vond passen bij het gerecht, naar mijn idee om het een meer "vegan" uitstraling te geven. Helaas echt een tegenvaller.

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk restaurant waar je heerlijk kan eten!! Personeel zeer vriendelijk en alles word helemaal vers bereid!! Fajitas echt lekker! Zeker een aanrader om te eten ook als je niet vegetarisch bent!!

Datum van bezoek: maart 2020
7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel. Spreken goed Engels. Je kan binnen en buiten zitten.

Datum van bezoek: februari 2020
ArteSanoHolbox, Promocionar van Arte Sano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Thank you very much for your comment, come back soon, thanks for being part of our history

24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurantje met maar enkele tafeltjes, wat het juist zo knus maakt. De tropicana burger is zeker een aanrader (helemaal vers gemaakt). De bediening was ontzettend vriendelijk en nam alle tijd voor ons om alles uit te leggen. Ze doen er alles aan om jou een fijne avond te bezorgen. Dankjewel arte sano!

Datum van bezoek: november 2019
ArteSanoHolbox, Director de Relaciones Públicas van Arte Sano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Wat een plezier om dit te lezen, voor ons is het erg belangrijk dat onze klanten een plezierige tijd hebben en tevreden vertrekken. Heel erg bedankt dat je deel uitmaakt van onze geschiedenis, kom snel terug.

11 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein schattig restaurantje, vegetarisch en vegan opties. Het eten was mooi geserveerd, heel erg lekker en grote porties voor een leuke prijs. Eten wordt met liefde bereid!

Datum van bezoek: november 2019
ArteSanoHolbox, Director de Relaciones Públicas van Arte Sano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019

Thank you very much for your comment, a pleasure to read it, that is exactly our goal, to put love to each dish and that each person is satisfied. Thank you for being part of the history of ArteSano, come back soon

Reizigers die Arte Sano bekeken, bekeken ook

Holbox Island, Quintana Roo

In Arte Sano geweest? Deel je ervaringen!