“Heerlijke pizza !!!”
Beoordeling van ROOTS Pizza a Leña

ROOTS Pizza a Leña
Geclassificeerd als nr. 24 van 127 Restaurants in Holbox Island
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk relax plekje om te eten, ze hebben enkel buiten plek in een gezellige tuin. De pizza's hebben een dunne bodem en zijn echt heerlijk!! Ze doen in tegenstelling tot sommige andere pizza plekken ook niet zo overdreven veel kaas erop. Je krijgt 3 verschillende sausjes erbij, ook wel lekker om te proeven. Bediening was vriendelijk en je kunt met creditcard betalen.

Datum van bezoek: maart 2020

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle goede aanbevelingen besloten hier te gaan eten. Let wel op de wachttijd is wat langer dan je wellicht gewend bent, maar het is absoluut het wachten waard. Heerlijke pizza’s!

Datum van bezoek: februari 2020
18 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 1.5 uur moeten wachten op een pizza. Bij aankomst was de pizza ook lauw. Het was wel druk, maar dit mag geen reden zijn om 1.5 uur te moeten wachten op deeg met ingrediënten erop.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plek, live muziek en lekkere pizza’s. Inderdaad wat “overpriced”, maar dat bij veel tentjes in Holbox. Zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: januari 2020
18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza vonden we prima, behalve dat het meer lijkt op een flammkuchen. De ambiance is verder prima.
Maar, wat ons aan het einde opviel vinden we op zn zachtst gezegd not done en werden we nogal onpasselijk van. Je krijgt namelijk drie bakjes op tafel, twee met saus en 1 met habanero pepers. Als je klaar bent met eten worden deze bakjes gewoon terug gegooid in 1 grote bak. En te zien aan de grootte van deze bakken worden deze dan ook nog de hele week, of langer zelfs, gebruikt. We snappen dat er hier wel meer dingen zijn die anders gaan dan thuis, maar vinden dit toch echt niet kunnen.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die ROOTS Pizza a Leña bekeken, bekeken ook

In ROOTS Pizza a Leña geweest? Deel je ervaringen!