“Prima plek om te eten”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke osteria. Heel vriendelijke bediening. Beperkte kaart en huiswijn bijna voor niks. Kwaliteit van pasta was prima. Biefstuk was goed qua smaak maar een beetje taai.

Klein tentje, dus minder geschikt voor een wat grotere groep.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je loopt er zo voorbij! Na een slechte pizza waren wij opzoek naar een lekker restaurant. Nou dat hebben wij hier gevonden! Goed eten, let op bestel meerdere gerechtjes anders ga je met honger naar huis! Italianen eten in meerdere gangen. Desserts zijn voortreffelijk! Leuk, knus en echte persoonlijke bediening.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren van plan bij een ander restaurantje te eten maar deze was vol geboekt. Hier liepen we langs en gezien de recensies op tripadvisor leek ons dit een prima vervanging!
We konden binnen nog een plekje krijgen, verder was alles vrijwel gereserveerd. Het zag er erg gezellig en kneuterig uit. Zeer aardige gastheer. Eten was ook erg lekker, moeilijk kiezen tussen alle lekkere desserts. Vrouw staat in de keuken om al het lekkers te maken! Zeker de moeite waard

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten met smaak! Vooraf kaas/salami en hoofdgerecht de chianina en bijgerecht de spinazie. Dessert de tiramisu koffie en natuurlijk mag de wijn niet ontbreken, een karaf huiswijn. Tegen een schappelijke prijs 60euro met z'n tweeëtjes

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Moe van de rit waren we blij toen we hier aankwamen. De eigenaar was super gastvrij. Vroeg welke taal kaart we wenste. Onze zoon vroeg iets te drinken en hij gaf aan keuze cola of fanta. Geheel in stijl gaf hij ook aan slechts 1 soort bier te serveren tenslotte was hij een Vino restaurant. Hij bracht ons de rode huiswijn en hij was voor onze smaak perfect. Vervolgens bestelde we van de kleine kaart allerlei gerechtjes en t was fantastisch vers. Thuis al gelezen over de Pici pasta dus ook deze moesten we proeven. Met n simpele saus jummie. Nog plek voor een toetje (zie foto) semi freddo met limoncelo. Perfecte start van de vakantie en we komen zeker terug.

Reizigers die Osteria Spirito di...vino bekeken, bekeken ook

Sarteano, Province of Siena

In Osteria Spirito di...vino geweest? Deel je ervaringen!