Trip.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 3 januari 2019

Een mooi ruim opgezet hotel met genoeg parkeermogelijkheid. Witte, lichte kamer en rustige kamer. Het heeft een redelijk zwembad. Het aantal ligbedden was precies genoeg. Het ligt zeer landelijk en afgelegen. Voor uitstapjes heb je echt een auto nodig. Het heeft een goede ligging om Modica, Noto en Marzameni te bezoeken. Voor s avonds uit eten te gaan hebben wij een keer de auto gebruikt om naar Modica te rijden. Dat was best een pittig ritje in het donker en slechte wegen...

Datum van verblijf: augustus 2018
resortpietrenere, Direttore van Pietre Nere Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Dear Dvdb2018,
thank you for the review and for giving us a positive score on TripAdvisor. We hope to welcome you again as a guest in the future. See you soon.

Beoordeeld op 3 juni 2018

Dit resort ligt op het platteland, ongeveer op 10 minuten rijden per auto van Modica. Het is de ideale uitvalsbasis voor het bezoeken van o.a. Ragusa, Modica, Noto, Punta Secca, Castelrigione etc. De luchthaven van Comiso ligt op ongeveer een uur rijden. Wat het hotel betreft: een meer dan prima ontbijt, zeer behulpzame engels-prekende receptie, adequate en zeer vriendelijke bediening. De kamer was zeer schoon en comfortabel. Het restaurant kent een beperkt keuzemenu voor € 30,00 (vis of vlees) maar is een absolute aanrader. Menu incl. water en een glas wijn! En...een glas prosecco en een appetizer bij binnenkomst! Buiten ligt een heel mooi zwembad maar (enige puntje van kritiek!) de ligbedden zijn niet comforttabel. Zijn design-ligbedden dus meer mooi dan dat je er ontspannen gebruik van kunt maken. Overigens is het hotel in zijn geheel redelijk modern ingericht. Wij komen hier zeker een keer terug!

Datum van verblijf: mei 2018
resortpietrenere, Direttore van Pietre Nere Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

...and we are waiting for you!
Thanks for the review!

Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Een hotel ergens midden in de velden buiten het centrum van Modica. Alles aanwezig om een ontspannen verblijf te hebben en toch dichtbij de mooie stad. Het ontbijt in buffet waar zowaar alles te vinden is voor een klassiek ontbijt.
Grote ruime parking en zeer verzorgd hotel. De kamers zeer netjes en modern.
Niets op aan te merken. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear guest,
thanks for the review and for the valuable advice to other tripadvisor travelers.

Beoordeeld op 22 maart 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met zeer goede keuken en zeer vriendelijk personeel. Ondanks onze late aankomst en de keuken gesloten was heeft de kok nog een toast gemazkt,die ook zeer verzorgd was. Dag nadien ook daar lekker gegeten. Personeel heeft vrijblijvend alles verteld over de bezienswaardigheden in de buurt. Ik kijk er naar uit om hier op het einde van onze rondreis opnieuw te verblijven

Datum van verblijf: maart 2018
resortpietrenere, Direttore van Pietre Nere Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2019

Dear ilona h,
thank you for choosing our hotel and for the review.
Best regards.

Beoordeeld op 28 juni 2016

Pietre Nere Resort is een aanrader! Mooi vormgegeven en zeer aardige mensen. En een prima restaurant met een prima 4 gangendiner voor niet veel geld. We zijn met een baby maar dat is geen probleem. Bedje stond klaar en water opwarmen voor melk is nooit een probleem. Aardige andere gasten en relaxte sfeer

Kamertip: Plan de route, want het is even zoeken
Datum van verblijf: juni 2016
resortpietrenere, Direttore van Pietre Nere Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016

Dear Matthijs S,
Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.