“Heerlijke dagverse vis”

Geclassificeerd als nr. 9 van 36 Restaurants in Marinella di Selinunte
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten aan het strand. Dag verse Dorade. Onze zoon had een heerlijke pizza. Vooraf spaghetti alio, olio e peperoncino gegeten. Spaghetti was vers.

Datum van bezoek: juli 2018

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk geluncht. Lekker wijntje erbij. Vriendelijke Engelssprekende bediening. Prachtig uitzicht op de zee en de pier. De huisgemaakte tiramisu is beslist een aanrader

Datum van bezoek: mei 2018
11 augustus 2016 beoordeeld

Echt een aanrader als je in Selinunte bent. Er zijn meerdere plekjes om te eten maar dit restaurant trok onze aandacht het meeste. Met een nederlandse naam DAG.
We hebben heerlijk gegeten. We zijn zelfs voor een tweede keer gaan eten omdat het ons zeer beviel. Kwaliteit eten, prijsklasse, prachtige lokatie, leuke bediening. Wat voor de bediening lastig was, is dat de keuken aan de andere kant van de straat was, waardoor ze flinke afstanden moesten lopen. Voor de gasten is het wachten zeker de moeite waard. Heerlijke verse pasta!

Datum van bezoek: september 2015
1 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten aan zee. Er was wel wat geluidsoverlast van een ander terras, maar vooruit, het was toch leuk. We hebben met plezier naar het beachvolleybal gekeken en na het eten hebben we nog even de pier afgelopen.

Datum van bezoek: augustus 2016
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren wezen eten bij 'Dag', dit restaurant is zeker een aanrader, mede omdat ze mooi uitzicht bieden over zee. Verder hebben ze heerlijke zelfgemaakte pasta's voor een schappelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Dag Spaghetteria Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Castelvetrano, Province of Trapani
Marinella di Selinunte, Castelvetrano

Marinella di Selinunte, Castelvetrano
Castelvetrano, Province of Trapani

In Dag Spaghetteria Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!