Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Modern hotel met ruime kamers , prima badkamer en groot terras met schuin zeezicht. Diner met verse vis Top.
Mogelijkheid tot ontbijt op buitenterras hoogste verdiep. 4ster zeker waard.
Zo n 70 m nogal steil naar beneden tot klein strand.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 14 juni 2018

Vernieuwd hotel , de kamers waren mooi en praktisch .
We waren op rondreis met een groep . Het diner was eens te meer niets speciaals, we hadden meer ""Siciliaanse" keuken verwacht . Het ontbijt op het terras met zeezicht geeft wel een meerwaarde

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Modern, vernieuwd hotel. Vriendelijk personeel. Eten lekker en verzorgd. Restaurant op -1 gelegen. Mooi, uitgebreid ontbijtbuffet op hoogste verdieping met mooi uitzicht op omgeving : haventje, tempel,... WiFi gratis en goed bereik. Naar het strand wel afdaling

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 april 2017

Dit hotel heeft een mooi design en is via een trap gemakkelijk naar het strand te geraken ,het eten in het restaurant is zeer goed en mooie keuze van wijnen;De kamers waren zeer proper en vanaf ons balkon mooi zicht over zee en dorp.

Kamertip: zijkant vragen metbalkon
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel lijkt pas gerenoveerd want alles nieuw en modern ingericht. Ontbijtzaal bood fantastich uitzicht en ligt op steenworpafstand van de boulevard.
Enige echte minpunten , slechte wifi en veels te hard bed.

Selinunte zelf vonden wij geen locatie om
Meerdere dagen te verblijven.

Datum van verblijf: augustus 2016