“Beter en verser kan niet!”
Beoordeling van Ristorante Boomerang

Ristorante Boomerang
Geclassificeerd als nr. 3 van 36 Restaurants in Marinella di Selinunte
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeerlijk gegeten, de vis komt recht uit de zee! Ga hier zeker naartoe en best met grote honger (om zeker te zijn van een plaatsje misschien best reserveren)! Op het eerste zicht niet meteen de eerste plek waar wij zouden binnenstappen, maar beloofd... het is het meer dan waard!! Voor een vaste prijs van 25 euro (geen menukaart) krijg je een zevental parels vanuit de zee op je bord met wat insalate, water, wijn! Een avondmaal kan bijna niet eenvoudiger maar zooo goed en lekker zijn! Vergeet geen plaats te laten voor het typische Siciliaanse nagerecht, de cannolo! Wij voelen er ons na het tweede bezoek nog steeds een ‘boomerang’, ons zien ze daar terug ;)

Datum van bezoek: juli 2020

3 augustus 2018 beoordeeld

Op basis van andere TA recensies hier gereserveerd (noodzakelijk) En inderdaad. Er is geen menu. Van bij de start krijg je water en wijn naar keuze op de tafel. Dan start de serie van allerhande visbereidingen. De meeste op de grill of gefrituurd. In totaal kregen wij 7 soorten vis aangeboden, telkens met wat tijd tussen. Samen met wat sla en een mandje brood was dit heerlijk. Nadien volgde er nog een granita, een bordje druiven en een digestief. Alles samen voor 25 Euro per persoon. Een must voor visliefhebbers en mensen die houden van de gezellige Siciliaanse drukte.

Datum van bezoek: juli 2018
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was wat onduidelijk in het begin, maar het concept werd snel duidelijk: er is geen menu (niet voor drank, niet voor het eten), de ene na de andere schotel met vers gevangen vis van die dag wordt voor je neergezet.
Al de vis wordt buiten op een grill gebakken. De smaak is eenvoudig, maar puur en hoeft niets meer te zijn dan dat.
Passeerden de revue: sardines,inktvis,gamba's,rode poon, makreel met een eenvoudig slaatje en brood.
Als dessert kreeg iedereen een soort roomhoorn met ricotta en op een apart schoteltje verse aardbeien.
Met een fles witte wijn en 2 espresso's betaalden wij evengoed de vaste prijs van 25 euro per persoon.

Datum van bezoek: mei 2018
8 mei 2018 beoordeeld

€ 25 per persoon, all-in. Geen menukaart, je eet "wat de pot schaft"! Verse vis die dag gevangen in de zee. Geen bijzondere omgeving maar wel heel passend bij het restaurant. Perfect gegeten

Datum van bezoek: april 2018
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant aan een soort parkeerterrein, waar je zo voorbij zou rijden. Stop hier en ga naar binnen. Het ene na het andere bord met diverse vissen van de grill worden op tafel gezet. Er is dus geen menukaart. Je krijgt er een eenvoudige salade en brood bij. Alle vis is heel smakelijk bereid. Ook een dessert kan ik aanraden. Bediening is informeel gezellig, een familie. En hel betaalbaar, € 25 p.p.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Ristorante Boomerang bekeken, bekeken ook

Castelvetrano, Province of Trapani
Castelvetrano, Province of Trapani

Marinella di Selinunte, Castelvetrano

In Ristorante Boomerang geweest? Deel je ervaringen!