“Lekkere gerechten”

Lido Zabbara
Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Restaurants in Marinella di Selinunte
Keukens: Italiaans
19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt bij de strand. Buffet was heel lekker, ook de sardines salade, zelfs ook de arancini (3 soorten).
Vriendelijke bediening. Een aanrader. Vanuit hier kunnen we de archeologische omgeving zien.

Datum van bezoek: september 2019

12 maart 2019 beoordeeld

Fijne plek om aan het strand iets te drinken of eten.
Prijs kwaliteit is perfect.
Het uitzicht is geweldig.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze b&b hier gegeten. Geen spijt. Heerlijk eten, simpel maar heel erg goed. Pure producten. Fantastische plek zo aan het water met uitzicht op de ruïne. Bediening heel gezellig. Heerlijk buffet en sardines vers van de barbecue.

Datum van bezoek: september 2018
30 september 2017 beoordeeld

Het liefst ziet de bediening de gasten eten van het zeer betaalbare buffet. Wij kozen voor de gegrilde sardines en kwamen zo in gesprek met Italiaanse gasten; ook de bediening veerde met deze bestelling overeind. Het restaurant igt op het strand - het laatste etablissement van dit dorp - en is kennelijk heel populair bij buschauffeurs. Pas onze tweede pogig hier iets te eten was succesvol. Toch is het een aardig restaurant.

Datum van bezoek: september 2017
16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed! Heel goed. Prima strandtent direct aan zee met aardige bediening en service. Zeer redelijk geprijsd. Je loopt vanaf de weg via een trap naar het stand. Houten tafels en stoelen. Wel keurig gedekt en heerlijk in de zon. Kan deze beachbar en restaurant zeker aanbevelen voor lunch!

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Lido Zabbara bekeken, bekeken ook

Castelvetrano, Province of Trapani

Marinella di Selinunte, Castelvetrano

In Lido Zabbara geweest? Deel je ervaringen!