“Niet klantvriendelijk”
Beoordeling van Il Muraglione da Aziz

Il Muraglione da Aziz
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 Restaurants in Marinella di Selinunte
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na het bestellen van de wijn, water en drie gangen hebben we een uur gewacht op het eerste gerecht: mosselen met citroen en octopus in caponata. We kregen twee keer octopus. Nouja maakt niet uit, we hadden teveel honger om er nog wat van te zeggen. Dit smaakte niet geweldig maar wel prima. Toen ze de borden kwamen halen vroegen we of we de derde gang konden annuleren aangezien het al laat was, dat kon niet meer, daar waren ze al aan bezig. Terwijl we op de eerste gang een uur moesten wachten. Nou toen kwamen na vijf minuten de tweede en derde gang opeens tegelijk. En Daarbij was het bijgerecht niet gaar. Het grappigste was nog dat dit onze duurste keer uiteten was van de twee weken op Sicilië.

Datum van bezoek: augustus 2021

8 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Superverse vis voor 15 EUR. Dessert voor 1 EUR. Heerlijke verse pizza's voor 6 EUR. Enige minpunt is het prachtig gelegen terras dat voor één of andere reden 's avonds gesloten is. Binnen is het spijtig genoeg een beetje muf.

Datum van bezoek: juni 2019

10 oktober 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Il Muraglione da Aziz bekeken, bekeken ook

Marinella di Selinunte, Castelvetrano

In Il Muraglione da Aziz geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.