“Gezellig met zeezicht”
Beoordeling van Pierrot

Pierrot
Reserveren met
Pierrot is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 37 Restaurants in Marinella di Selinunte
Keukens: Mediterraan, Pizzeria, Bar
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een steak besteld (was niet groot maar wel lekker!) Men vriendin had de gamba's genomen. Alles was in orde en verzorgd.
De lokale wijnen zijn zeker een aanrader.

8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, attente en vriendelijke bediening, niet te duur, mooi uitzicht op Middellandse zee, beslist aanrader

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant gevonden via Tripadvisor. Ligging leuk vlak aan zee, op een bovenetage. Vooraf stukjes pizza, brood of knoflookbrood van het huis. Visgerichten kunnen visueel uitgekozen worden aan tafel. Vleesgerechten geen grote verscheidenheid, maar wel goede kwaliteit. Verder bekende pastas en pizzas gebakken door een aparte pizzabakker. Open zicht in keuken

21 mei 2016 beoordeeld

Donderdagavond 12 mei waren wij hier te gast. Op basis van gelezen recensies op internet (altijd handig) wilde wij hier graag eten. Mooie locatie met veel tafels die uitzicht geven over de zee. Aandacht is hier het toverwoord. Die krijg je hier dan ook van de allereerste tot de allerlaatste seconde. De eigenaresse staat aan het hoofd en is goed zichtbaar. Spreekt veel talen en komt een aantal keren even buurten en duidelijk uitleg geven over wat de keuken zoal kan presenteren. Verse vis in overvloed maar ook een lekker stukje vlees staat hier zo op tafel. Entourage straalt de naam van het restaurant uit. Eenvoudig ingericht maar wel heel warm. Kortom ik zeg met een gerust hart "eet smakelijk" bij Restaurant Pierrot.

10 juni 2015 beoordeeld

Wij zijn hier komen eten op aanraden van de eigenaar van onze B&B. We bestelden bruchetta met olijven. Lekker van smaak maar iets te harde bruchettas en we hebben lang moeten wachten. Nadien spaghetti met zeevruchten. Heel lekker. Maar in het restaurant loopt er wel vanalles mis, verkeerde bestellingen verkeerde plateaus . Kortom op zijn Italiaans. Voor het bestek moet je ook nog 2€ per persoon bijbetalen.
Samengevat lekker eten maar je moet tijd hebben.

Reizigers die Pierrot bekeken, bekeken ook

Marinella di Selinunte, Castelvetrano

In Pierrot geweest? Deel je ervaringen!