Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 2 juni 2022 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch verblijf, een 10/10! Mijn standaarden zijn hoog, maar dit voldeed écht aan alle verwachtingen; heerlijk kamers (met super fijn bed), prachtig uitzicht, super vriendelijk en beleefd personeel, fijn ontbijt ‘s ochtends met goede koffie en lunch/avondmenu is ook top! Wij hebben een zeer fijne week gehad en kunnen het hotel iedereen aanraden. Je komt hier echt heerlijk tot rust.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel , kleinschalig , zeer vriendelijk personeel , familiaal gevoel .
Prachtig infinity zwembad met zicht op de vele mooie olijfbomen !!
De keuken is écht top !!!!!! Zeker prijs/kwaliteit verhouding een topper!!! Ook de porties groot .

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 23 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prachtig resort met uitzicht over een olijf boomgaard. Geweldig ontbijt en luxe restaurant.kamers zijn ruim mooie spa en het zwembad heeft een Geweldig uitzicht tijdens sunset. Dichtbij Selinunte Archaeological Park je ziet het bijna liggen

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 21 september 2018

Het vernieuwde hotel is pas sinds juni 2018 open, ondanks dezelfde eigenaar is het een compleet nieuw hotel. (laat je dus niet lijden door eerdere recensies) Het is nu een echte 5 sterren locatie, met een prachtig terras met uitkijk over de olijfgaarden waar ze zelf olie maken, een heerlijke Infiniti zwembad, luxe ligbedden en een mooi spa-gedeelte. Bovenal hebben we, samen met onze 2 maanden oude baby, genoten van het lieve en kwalitatieve personeel en heerlijke eten. We hebben 7 nachten verbleven en zijn helemaal tot rust gekomen. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 30 september 2016

Prima hotel. Ruime kamer. Goed bed. Prima badkamer. Goed Italiaans ontbijt met gebak. Heel vriendelijk personeel. Aardige en behulpzame man bij receptie. Was wel de enige die Engels sprak.
Minpuntje vond ik; geen balkon, geen tuin, geen zwembad, en overdag geen koffie of thee. Restaurant was dicht en op kamer alleen minibar. Strand 3 km verderop was zalig en maakte heel veel goed.

Datum van verblijf: september 2016