“Slecht personeel. Slechte bediening. Slechte service.”
Beoordeling van Baraonda

Baraonda
Geclassificeerd als nr. 16 van 36 Restaurants in Marinella di Selinunte
22 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekker etentje op een leuke locatie had moeten zijn, bleek uiteindelijk zonde van het geld te zijn. De ober heeft letterlijk geen woord tegen ons gesproken. Er werd wel gezellig gedaan tegen de Italianen, maar volgens mij niet tegen toeristen. Wat een slechte service! Het eten was oké.

Datum van bezoek: juni 2019

9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2019
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Baraonda bekeken, bekeken ook

Castelvetrano, Province of Trapani

Marinella di Selinunte, Castelvetrano

In Baraonda geweest? Deel je ervaringen!