199 US$
151 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 179 US$ per nacht.

183 US$
168 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 186 US$ per nacht.

Hotel Joli Park(Gallipoli)
Hotel Rivabella(Gallipoli)
233 US$
140 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

179 US$
147 US$
Agoda.com
152 US$
141 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

209 US$
361 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 417 US$ per nacht.

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden