24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht bij Ikaros. Lekkere wijn en mooi uitzicht op de zee. Aardig personeel. Wel veel Duitsers.
Wij hebben salade en moussaka genomen. Salade was lekker moussaka had te weinig vulling en teveel bechamelsaus voor onze smaak. Ondanks dit is het een leuke aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
IkarosBeachLuxury, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Ikaros Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Dear Mr Marnix,
Thank you very much for choosing to stay at Ikaros Beach Luxury Resort & SPA and for taking the time to post your review. We are constantly seeking to improve our services; therefore, feedback from our clients is very valuable to us.
For the rest I want to thank you for commenting, as we take less positive notes as a motivation to improve, thank you.
Sincerely,
Elena
On Line
Reputation Manager

23 oktober 2015 beoordeeld

Ikaros Beach is een mooi hotel direct aan het strand. Door zijn mooie ligging kun je vanuit de bar en restaurants mooi langs de kust en stranden kijken. Het eten is goed maar niet spectaculair. Het personeel enorm vriendelijk. De kamers zijn niet ruim maar hebben alle voorzieningen en worden goed schoongehouden. Een nadeel is wel dat er veel verschillende kamers zijn die men allen standaard noemt. Ook wanneer je zeezicht boekt kan het gebeuren dat je maar een klein streepje zee vanuit je kamer kunt zien.Dit komt door de mooie doch specifieke bouw. Het hotel is namelijk gebouwd als een klein dorpje met steegjes en hofjes, kleine doorgangen en pleintjes. Voor mensen die moeilijk ter been zijn is het minder geschikt omdat er veel hoogte verschillen alleen met trappen te overwinnen zijn. Dan zijn er ook standaardkamers zonder zeezicht te boeken, deze kunnen echter aan de drukke looproutes van en naar de restaurants en bars liggen. Al met al hebben wij een mooi verblijf met goed eten gehad. Voor West-Europese begrippen echter geen 5 sterren maar 4 sterren waard.

Kamertip: Neem een kamer met zeezicht maar niet te dicht bij de restaurants en de bars.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
IkarosBeachLuxury, Public Relations Manager van Ikaros Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2015

Dear Max,
We all thank for your nice comment. We are delighted to see that you had a wonderfull time with us and we thank you for your gratitude. Hoping to see you again next time at Ikaros Beach Luxury Resort & SPA

29 september 2014 beoordeeld

Naar aanleiding van de positieve reviews hebben wij besloten om een week in het Ikaros Beach Resort te verblijven. We hebben veel gereisd en zijn in veel 4/5 sterren hotels geweest en genoten van heerlijke vakanties, en nooit eerder zijn we zo teleurgesteld in een hotel als in het Ikaros Beach Resort. Zeker gezien de relatief hoge prijs is de prijs-kwaliteit verhouding is ronduit slecht te noemen.

We hadden een Bungalow met zeezicht geboekt. De eerste kamer was zo klein dat je zijwaarts het bed in moest gaan en haast claustrofobie kreeg. Na veel moeite en discussies met de manager kregen we een dag later een andere kamer, die iets ruimer was. De definitie van zeezicht komt echter niet overeen met die van fatsoenlijke hotels. De zee was alleen vanaf het balkon te zien, absoluut niet vanuit de kamer, en zelfs op het balkon had je bijna een verrekijker nodig om het te zien. Maar ze hadden dan ook 16 verschillende categorieën om het zo ingewikkeld mogelijk te maken.

Verder bleek het hotel een probleem met hygiene te hebben. In beide kamers waar we waren wemelde het van de mieren, welke overal op de vloer, in het bed, en in de douche te vinden waren. Op een camping geen probleem, maar niet in een duur 5 sterren “luxury resort”. Ook het bed is zeer klein en met een lengte van 1.80m steken je benen al uit het bed.

De manager is de hele dag bezig met handjes schudden en lijkt op het eerste gezicht vriendelijk. Echter, zodra er een probleem is wordt hij al snel agressief en begint eindeloos te discussiëren met luide stem in plaats van naar oplossingen te zoeken. Zo reageerde hij zeer onbeleefd over onze klachten over de kamer, de mieren, en het gebrek aan zeezicht. Ook zijn we een keer verlaat van een tour naar Santorini (wat werkelijk schitterend is, een aanrader!) teruggekeerd en hebben gevraagd of er wat geregeld kon worden met het avondeten. Eerst werd gemeld dat dit geen probleem was, maar toen we 10 minuten na normale sluitingstijd van het buffet (21.30) aankwamen waren er alleen nog een paar koude frietjes te vinden, de rest werd al weggeruimd. Toen we de manager hierop vriendelijk probeerden aan te spreken draaide hij helemaal door. Bij elk ander 5 sterren hotel waar we zijn geweest zou er in zo’n situatie iets worden geregeld voor de gasten, maar niet bij het Ikaros Beach Resort.

Tenslotte is ook het avondeten van zeer matige kwaliteit, vaak koud en oudbakken. De all/inclusive service is zeer beperkt, het meeste in eigenlijk niet inbegrepen, wat te zien is aan het feit dat er bij elke bar een grote kaart is voor zaken waarvoor extra betaald moet worden, en een heel klein kaartje met wat bij het all-inclusive aanbod hoort. Eigenlijk wordt voor het merendeel aan alcoholische drankjes geen lokaal alternatief aangeboden, en zelfs voor een typisch Grieks drankje als Metaxa met meer dan 3 sterren moet worden betaald.

Enige positieve punt is dat het ontbijt prima was, het merendeel van het personeel vriendelijk, en dat het weer in Kreta heerlijk was.

Kamertip: Pas op met "zeezicht" en de vele categorieën
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
IkarosBeachLuxury, Public Relations Manager van Ikaros Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2014

Dear Sir / Madam,
We thank you for your recent visit to our hotel and for taking the time to write a review. It was really helpful for us to have your comments, so we can improve and make the most out of it. We hope to have the opportunity welcoming you once again in our resort and try to exceed your expectations. Ikaros Beach Luxury Resort & Spa

9 juli 2014 beoordeeld

Wij waren hier in 2013 en hebben een geweldige tijd gehad! Het personeel is werkelijk uitmuntend net zoals de kamers, zwembaden, bars, kamermeisjes.
Lovende woorden schieten hier echt te kort voor alles!
eerlijk is eerlijk de prijs zeker niet weinig, noem het maar gerust een kleine aderlating maar wat je er voor terug krijgt is meer dan ook maar iemand kan verwachten!

Graag had ik ook negatieve dingen neergeschreven maar soms zijn ze echt niet te vinden, en dat is zeker hier het geval!

Wij waren op vakantie met 2 volwassenen, 2 dames van 13 en 16 en een baby van 12 maanden en voor iedereen is er wel wat te doen.

kortom: Als het financieel mogelijk is ..boeken!!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
IkarosBeachLuxury, Public Relations Manager van Ikaros Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2014

Dear Madam/ Sir,
we thank you very much for choosing our hotel again. We are delighted to see that we kept the quality of service you expected and await for the pleasure to welcome you again very soon.
Ikaros Beach Luxury Resort and Spa

24 mei 2014 beoordeeld

zeer comfortabel hotel met mooie kamers en zeer verzorgde tuin. Heel wat mooie hoekjes, bars, zwembaden en rustplaatsen te ontdekken, vriendelijk personeel, zeer gevarieerde keuken, ook het buffet gaf elke dag de kans om nieuwe smaken te ontdekken. Wat ver van een interessant centrum, maar dit wordt opgelost door de ( niet altijd stipte) busverbindingen.

• Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
IkarosBeachLuxury, Public Relations Manager van Ikaros Beach Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2014

Dear Joost,
We thank you for your nice feedback. It is always a pleasure to know that we have achieved offering satisfaction and memorable experiences to our guests. We hope to have the opportunity welcoming you once again in our resort and try to exceed your expectations!