Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Een prima en schoon hotel, zowel dichtbij de zee als de barretjes. Een rustige plek, prima om aan de drukte te ontsnappen. De tuin met loungebedden en palmbomen rondom het zwembad is een prachtig gezicht en de service is top. Een aanrader in Malia!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel met een heerlijke rustige plek aan het zwembad! Tussen de drukke barstreet door is een klein paadje waar je door moet lopen om bij het hotel te komen waar het enorm rustig is. Het hotel is zeer net en goed onderhouden. De kamer is prima alleen wordt wel snel warm zonder airco, dus die zou ik er wel bij kopen voor 5€ per dag. Er zit een grote koelkast bij en de badkamer is prima, niet heel groot.

Prima hotel voor een stelletje die van rust houdt, maar tegelijk het ook leuk heeft in de cocktail barren!

Mochten we ooit terug komen naar Malia kiezen wij zeker weer voor dit hotel!

- Stelletje van 23 jaar oud

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 29 april 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel voor stellen die simpelweg willen genieten van een rustige vakantie. Locatie perfect en rustig. De medewerkers zijn zonder uitzondering bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Bed en douche precies goed en lekker schoon. De tuin, lounche en zwembad worden voortdurend zeer goed bijgehouden zodat op alle momenten van de dag en avond alles eruit ziet om door een ringetje te halen. Zeker 's avonds is het heerlijk om in de prachtige sfeervol verlichte en ingerichte tuin te zitten met en drankje.
Het ontbijt is echt onverwacht geweldig lekker met alles erop en eraan.
Mochten we ooit nog eens naar Malia terug keren, kiezen we zeker weer voor Drossia!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Erg sfeervol hotel/appartementen complex.
Een prachtig plekje met palmbomen rondom kortom een oase van rust.
Er is niets te merken van de drukke winkelstraat/verkeer.
Erg vriendelijk personeel.
Hier kom je echt helemaal tot rust.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Qua hotel weinig tot geen op of aanmerkingen, enige verbeterpunt kan in onze ogen in het personeel qua omgang met de gasten. Eerst moesten we een klein uurtje wachten tot de kamer klaar was wat we helemaal niet erg vonden maar dit duurde uiteindelijk bijna 2.5 uur, zonder iets aan te bieden of iets... hierna kwam het personeel nogal bot over bij ons qua bestellingen en waren ze niet heel erg gastvrij. Verder een super vakantie gehad in een erg mooi hotel, wat erg mooi gelegen is tussen de drukke straten van Malia.

Datum van verblijf: juli 2016