Beoordeeld op 9 augustus 2018

Alles klopt aan dit hotel; ligging, netheid, schoonmaak, onderhoud. Ruime (familie)kamers, heerlijke bedden, koelkastje, goed sanitair prettige atmosfeer, prachtig aangelegd, fantastisch uitzicht. Vriendelijke medewerkers, zeer behulpzaam. Ideaal de mix tussen zwembaden en zee. In het grote zwembad mag 'druk' gespeeld worden, in de kleinere zwembaden wordt rust meer op prijs gesteld.
Ontbijt en diner zijn erg uitgebreid en zeer goed. Veel in buffetvorm, maar ook altijd live-cooking. 's Avonds wisselende thema buffetten (Grieks, Italiaans, Kretaans, Algemeen), maar ook altijd vaste onderdelen, zoals bijv. Griekse Salade en vers fruit. Kwaliteit is hoog, eten is warm en altijd aangevuld. Drankkaart is in gehele hotel hetzelfde (ook bij de bars), wel redelijk hoge prijzen (Fris € 3,00, Bier € 3,30, Wijn € 12,00, klein flesje voor 2 personen 375ml).
Hotel ligt aan straat met winkeltjes en restaurants, (rechts) tegenover de ingang een grote supermarkt, waar ook broodjes verkocht worden (handing voor lunch). Rechtsaf naar Stalis, goed aan te lopen (15 minuten) en gezellig toeristisch. Linksaf naar Malia, net te ver om aan te lopen (25 minuten), in de hitte. Malia vonden wij erg druk/massaal.
Op 10 minuten lopen van hotel ligt een bushalte met uitstekende verbinding. Elk kwartier een bus (met airco) naar Chersonissos (15 minuten, € 1,80 enkele reis pp) en Heraklion (uur rijden, € 4,10 enkele reis pp).

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Wij verbleven 12 dagen in een familiekamer. Periode 25/7-5/8. Kreta is zeker terug in opbouw en zowel de mensen in het hotel als ook op het eiland zijn zeer vriendelijk.
Het hotel is zeer schoon en alle mensen zijn zeer behulpzaam voor de gasten. Het eten is zeer verzorgd. Indien ik een minpuntje moeten noemen is het de dagelijkse reservatie van de handdoeken op de bedjes. Het hotel kan hier iets aan doen.

Maar dit hotel is een aanbeveling en zeke zijn geld waard.

Beoordeeld op 26 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel Alexander Beach hotel and village is een mooi hotel gelegen tussen Malia en het plaatsje Stalis. Het hotel straalt luxe uit en heeft een mooie ligging aan de Griekse kust. Het eten is veelzijdig alleen het toetjes buffet is wat eenzijdig kwa smaak. Er is ook een buiten eten mogelijkheid. De kamers zijn netjes en schoon en hebben airco. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een aanrader voor stellen en gezinnen.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Weer een Super vakantie gehad voor de 4de keer . verleden jaar zijn we met de kinderen geweest . die hebben het er nog over dat ze het geweldig vonden. Aardig en vriendelijk personeel . zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

Samen met onze 5 maanden oude zoon voor het eerst op vakantie en we waren als eerste zeer aangenaam verrast door de mooie setting van het resort.
Onze zeezicht kamer was zeer comfortabel met inderdaad een prachtig uitzicht en de zee rollend aan ons balkon.
We hebben genoten van de gastvrijheid en betrokkenheid van de staf, uitermate professionele, hardwerkende en zeer vriendelijke mensen.
Het hotel is zeker geschikt voor gezinnen en kleine kinderen. Maar ook zeker voor stellen. Heerlijk zwemmen, animatie ( maar niet ‘schreeuwerig’), de setting is ook romantisch en er is op het terrein en het strand voldoende ruimte voor iedereen, mede ook door de forse zwembaden die er zijn en de verschillende zonnenterrassen.
En daarnaast zalig eten aan mooi gedekte tafels.
Alles staat strak in de verf, is aangeveegd, brandschoon, en goed onderhouden, wat een verademing na onze laatste toch ook wel prijzige vakanties.
Mooie handdoeken, heerlijk bed, ik kan zo nog wel even doorgaan.
Wij gaan terug volgend jaar, want onszelf 10 dagen verwennen met zo’n zalig verblijf mogen we ieder jaar doen vinden we!

Datum van verblijf: april 2018