19 mei 2017 beoordeeld

Een heerlijk rustig hotel, met vriendelijke eigenaren. Mooie kamers met fantastische bedden. Er zijn veel restaurants in Malia en alles is op loopafstand. Je kunt heerlijk ontbijten bij de bar. Voor ons is het iedere keer weer een feestje om hier te zijn.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen een pluspunt; de foto's op de sites zijn gemaakt door een top fotograaf. Er was niets te herkennen van de foto's toen we aankwamen. Het is een bij elkaar geraapt zooitje. Fans van de Action en de Xenox kunnen hier hun hart ophalen. ( Home is where the hearth is). De dames, moeder en dochter, zijn wel vriendelijk. Maar ik had het idee dat ze er geen zin meer in hadden zo aan het eind van het seizoen. Mag je eigenlijk niet laten merken he!? De kamer was niet wat we verwacht hadden maar wel schoon. Het ontbijt was om te huilen. 1 soort brood, Ham en kaas. Aardbeien jam en meloen, dat was het. Om een kopje thee moest ik elke ochtend vragen. Voor mij nooit meer. Het mooie weer voor heeft veel goed gemaakt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn mooi gezellig hotel , elke kamer is anders en met oog op detail ingericht , echt een heerlijk vakantie verblijf. Marina en haar moeder Maria maken het je helemaal naar je zin , niets is teveel en de kamers elke dag fijn schoongemaakt , rustig aan het schone zwembad en vlakbij de drukte als je die wilt opzoeken maar bij het hotel zelf lekker rustig. Voor nog meer luxe hebben ze zelfs vier huisjes met eigen zwembad , echt een aanrader !!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
26 juni 2016 beoordeeld

Wat een top plekje is dit zeg! Erg mooi ingericht hotelletje met een heerlijk zwembad en ruime kamers. En erg belangrijk, met heerlijke bedden!! En alles op loopafstand, alhoewel het hebben van een auto oid wel erg aan te bevelen is, omdat je dan het het eiland een beetje kan verkennen.
Wanneer wij weer naar Malia gaan, zouden we hier zeker weer verblijven.

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
20 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sun village is een echt een familie bedrijf.
Niks is teveel.Het apart/hotel is aan de rand gelegen van Malia - Kreta lekker rustig en gemoedelijk maar toch dicht bij de drukte...geweldige ligging en accommodatie.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner