Beoordeeld op 31 augustus 2019

Gerenoveerde grote kamer met een prima bed en een badkamer die helemaal voldoet aan de eisen van deze tijd. 's Avonds buiten dineren op het terras was zeker geen straf en het ontbijt was uitgebreid en goed.
Wandeling rondom het meer ook goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2019
HHO-TEAM, Leiter Gästebetreuung van IDINGSHOF Hotel & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear Lucien D., Thank you that you have taken the time for your detailed review. We are very happy about your words of praise. Already today we look forward to your next visit. Best regards… Family Hoffmann + Team

Beoordeeld op 8 juni 2019

Positieve punten: ruime kamer, goede badkamer, zeer vriendelijke bediening, ruime parkeerplaats, goede ligging t.o.v. dorp, kluisje in de kamer, snelle wifi
Minder goede punten: sauna is op zich lekker, maar heeft wel een facelift nodig. Meerdere onderdelen werkten niet. De sauna is erg heet en er is geen mogelijkheid om water op te gieten. Kussens waren te zacht en plat. Echter op ons verzoek kregen we direct hardere kussens, maar die waren weer te hard.
Negatieve punten: Het restaurant valt erg tegen. Op zich is het idee dat je uit de a la carte kaart (evt met bijbetaling) kunt kiezen wel goed. Maar de gerechten zijn gewoon niet goed. Vaak te zout. Soms niet op de juiste temperatuur. En als je hier langere tijd verblijft dan verval je in herhalingen. Bovendien zijn de omschrijvingen soms zeer verwarrend (gegrilde rundvleespasteitjes in brioche broodje blijkt een gewone hamburger te zijn). Waarom niet gewoon 2 of 3 dagelijks varierende gerechten met ingredienten die op dat moment verkrijgbaar zijn? Bijvoorbeeld het is nu aspergetijd en een aspergegerecht zou dan logisch zijn.

Datum van verblijf: juni 2019
HHO-TEAM, Leiter Gästebetreuung van IDINGSHOF Hotel & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear nc0205, Thank you that you have taken the time for your detailed review. We are very happy about your words of praise. Already today we look forward to your next visit. Best regards… Family Hoffmann + Team

Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime kamer. Nabij een meer waar je lekker kunt lopen en fietsen en op loopafstand van een dorpje. Prima gegeten in het restaurant. Ontbijt ook niks op aan te merken: ruime keus en prima kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2018
HHO-TEAM, Leiter Gästebetreuung van IDINGSHOF Hotel & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear JP v, Thank you for your feedback on your stay. We are pleased about your very good hotel rating. Already today we look forward to seeing you again. Best regards ... Family Hoffmann and Team

Beoordeeld op 24 juni 2018

Hier drie nachten geslapen omdat we in de buurt gegolfd hebben. Het hotel verbouwd momenteel, dus in sommige delen van het hotel is er veel overlast door lawaai. Kamers zijn netjes, maar sanitair is wat gedateerd. WiFi is wel aanwezig maar zeer omslachtig als het gaat om verbinding te maken. Restaurant is oké, maar voor de prijzen die gevraagd worden niet bijzonder. Bediening in de bar is vrij chaotisch, komt omdat het management blijkbaar niet meer capaciteit beschikbaar wil stellen. Vanuit het hotel is het een aardige wandeling naar Bramsche, een dorpje met weinig bijzonderheden.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear egbert564, Thank you for your feedback on your stay. We appreciate your hotel review. For questions and further information we are always at your disposal. Best regards ... Family Hoffmann and Team

Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Locatie van hotel is prima, 20/30 minuten van verschillende golfbanen. Wij hebben alleen zeer slecht geslapen. Matrassen veel te hard ( bleken allemaal vernieuwd te zijn), kussens te plat, kamers te warm. Ontbijt was prima geregeld, gevarieerd en lekker. Avondeten was ok, vreemd dat we 2x 3 gangen dinner hadden inclusief. A la carte moesten we bv 8 euro bijleggen bij carpaccio, lekker maar 8 euro bij betalen te veel. Schnitzel moesten we ook bij betalen, terwijl deze niet veel was. Tweede avond hadden we buffet. Super geregeld, lekker en niet bij betalen. Prima netjes personeel alleen super slecht kunnen slapen. Dat was de mening van 3 verschillende personen....kamers waren overigens prima verzorgd en netjes, daar lag t niet aan.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear Marc H, Thank you for your feedback on your stay. We appreciate your hotel review. You are absolutely right that you can expand your half-board on request to other components that would not otherwise be included in the price. These components are marked accordingly in your half-board card. We are very happy about the words of praise for our employees. For questions and further information we are always at your disposal. Best regards ... Family Hoffmann and Team