Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 125
PricelineUS$ 109
Hotels.comUS$ 125
TravelocityUS$ 125
ZenHotels.comUS$ 119
TraveluroUS$ 123
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

We waren heel erg ontgoocheld na ons bezoekje aan dit hotel. De inkom was veelbelovend en gezien de prijs waren de verwachtingen toch hoog.Over de ontvangst alleen maar lof, een hele vriendelijke dame die ons direct begroette zodra we binnenkwamen. Ze begeleidde ons naar onze kamer die zich buiten het hotel op een koertje bevond en deed de volledige uitleg. We moesten helaas vaststellen dat dit geen 4sterren waard was, de kamer was verouderd zou toch wel een opknapbeurt kunnen gebruiken. In de badkamer moesten we het stellen met een rolletje toiletpapier dat al bijna op was. De douche zelf was volledig verkalkt en de zeepdispenser was leeg... een rare constructie van twee deuren van 1m breed om een breedte van anderhalve meter af te sluiten. Op de muren in de badkamer zaten grote schimmelvlekken. Voor die prijs hadden we toch iets meer verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 april 2017

oud en versleten niet onderhouden spijtig voor zo een mooie locatie .
de prijs duur ontbijt 17€ en zeer flauw.had beter verwacht of waren ze soms nog in winterslaap viel tegen, zal de volgende keer op een ander adres zijn in cassel

Kamertip: rustige kamer aan de achterkant.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2016

Mooi historisch gebouw. Prachtige, beetje buitenissige kamers ( suites).mooie tuin. Fantastisch uitzicht. Ontbijt was goed. Onze kluis was kapot, kon niet gemaakt worden,maar ook geen andere oplossing geboden. Cassel leuk dorp voor een stadswandeling. Mooi plein.hotel heeft S'avonds weinig aanbod.

Kamertip: Kamers zijn allemaal verschillend. Alle plekken waren rustig
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 31 mei 2016

We hadden initieel een mooi kamer met afrikaanse inrichting. Bleek dat we geen warm water hadden voor de douche. We kregen toen een andere kamer. Het hotel is prachtig maar toch hier en daar moet er iets worden vervangen (een lamp, wat verf, ...). Jammer want het is een prachtig kasteeltje. Het ontbijt was zeer vers en lekker maar wat aan de dure kant.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 3 mei 2016

prachtige kamers met elk eigen thema, hygiënisch, ruim en mooi ingericht. parking voor en achter het gebouw. mooie tuin en spa. maar het ontbijt (17,5 euro) valt wat tegen, het buffet mocht wat uitgebreider zijn voor die prijs. vriendelijk onthaal en dito kamermeisje. wifi werkt niet goed in de kamer.
de lunch 's middags is verzorgd, maar culinair niet zo interessant.

Datum van verblijf: april 2016