eDreams
Expedia.com57 US$
Hotels.com57 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 31 juli 2020

Eenvoudig, zeer proper , goed ontbijt,aangenaam personeel. Uitstekende ligging dicht bij de auto route.
Tankstation, grootwarenhuis en bakkerij in de onmiddellijke omgeving. Best praktisch! Stads centrum op 1,5 Km.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
MARYLENE FREITAG, Directeur général van Ibis Budget Nuits Saint Georges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Dear Guest,

Thank you for the great review of our hotel!
We hope to see you soon!
Sincerely

Beoordeeld op 25 september 2019

Ondanks benedenstaanden hoge beoordelingen geen onverdeeld prettig verblijf. Receptioniste was niet in haar beste humeur bij binnenkomst. Kamer was schitterend vernieuwd, maar wel net boven het toegangshek, dus veel stank van diesel- en benzinemotoren. Raam had geen uitzetter meer om inbraak tegen te gaan.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 september 2019

Eenvoudig. Geen draaikiepraam, zodat raam niet open kon ivm veiligheid. Bed was zeer zeer matig. Erg hard. Voor ons even geen Ibis Budget meer. Was wel gelegen naast een heerlijke bakker waar we morgens een ontbijt hebben gebruikt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst, goede parkeergelegenheid, schone kamers, wel gehorig, eenvoudig ontbijt, lekker dicht bij de snelweg. Oftewel niet meer, maar ook niet minder dan je nodig hebt van een hotelletje als tussenstop.

Voor het avondeten moesten wij wel wat kilometers maken omdat we perse bij een Burger King wilden eten. Verder leek er sowieso niet veel mogelijk in de nabije omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019