Beoordeeld op 10 september 2018

Geweldig hotel, mooi gelegen in een park.Dit hotel voldeed op alle punten aan mijn verwachting.Grote kamer, smaakvol ingericht.Prachtige zwembaden, zeer mooi aangelegd.Heerlijke muziek en vriendelijke bediening aan het zwembad, waar ook de lunch genuttigd kan worden.Goede fitness-ruimte en Spa gedeelte. Een massage, overdekt aan het zwembad is mogelijk.Ontbijt is uitgebreid buffet en het diner is zeker ook een aanrader, heerlijk! Gratis fietsen ( iets verouderd) om bijv. naar het strand te fietsen ( 20 minuten), Syracuse ligt op 20 min.rijden met de auto, overweldigend mooie stad.Overal in het hotel vriendelijke bediening, waarbij vooral Luciano een pluim verdiend voor zijn gastvrijheid.Dit hotel is een absolute aanrader. Rust, relaxing,smaakvol, vriendelijk en heerlijk eten. La Dolce Vita en gros.

Datum van verblijf: september 2018
Caiammari H, Direttore van Caiammari Boutique Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Dear Marja411, thank you very much for your kind comment.

We are very pleased and proud to have been able to meet all you expectations.

We really hope to see you again very soon at Caiammari Boutique Hotel & Spa.

Kind Regards

Patrizia Torri
Hotel Manager

Beoordeeld op 4 oktober 2017

Na een wat tegenvallend verblijf elders,kwamen wij in dit hotel met een prachtig parkje met heel veel bloemen en planten.De indeling van kamers,veel op gelijkvloers is ge weldig,met allemaal leuke eigen terrasjes.Het ontbijt was erg uitgebreid en vers,het restaurant serveert ook hele lekkere doch wel wat prijzige gerechten en wijnen maar een beetje luxe mag wel eens.Wij hebben erg genoten van ons verblijf,enig minpuntje waren de honden van de buren die s nachts lawaai maakten.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Een prachtige ligging , grote oprijlaan naar hotel, vroeger oud landhuis. Parkeren en wifi prima. Erg vriendelijke ontvangst. Kamer mooi en redelijk groot., prima schoon sanitair. Perfect zwembad. Rust, geen lawaaierige muziek of animatie, gewoon genieten. Geen handdoek leggen enz
Eten is goed, vooral 's avonds genieten met uitzicht op botanische tuin.
Er gaat een shuttle bus naar syracuse en die kun je opzoek laten halen en brengen naar iedere plek in syracuse.
Ideaal hotel voor bezoek aan syracuse met gemak van shuttle en de rust van platte land. Kortom perfecte plek!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2016

Geweldige ervaring gehad na wat tegenvallers. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. goed restaurant waar veel mogelijk is. erg fijn zwembad. leuke omgeving. En het alle belangrijkste je voelt je welkom.

Kamertip: geweldig zwembad en grootte degelijke kamers.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 18 juli 2016

Wij hadden een duurdere kamer, met aparte jacuzzi en een terrasje. Het terrasje loopt door naar de kamer ernaast, dus als deze bezet is heb je het niet helemaal voor jezelf. Fijn zwembad, fitness aanwezig, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel (vooral voor de zwangere dame werd goed gezorgd). De bar is prijzig en wij hebben niet in het restaurant gegeten, omdat we de recensies tegen vonden vallen. En omdat Syracuse zoveel goede restaurants heeft. Het is 20 minuten naar de oude binnenstad van Syracuse; Ortigia. Goed te doen elke avond met de auto. In de buurt geen echt leuke eetgelegenheden.

Datum van verblijf: mei 2016