“Fantastisch”
Beoordeling van The Kitchen Garden

The Kitchen Garden
Geclassificeerd als nr. 1 van 141 Restaurants in Ella
15 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben een kookles gevolgd in de sfeervolle buitenkeuken. Hier hebben we samen met de gastvrouw 8 verschillende curry's gemaakt, waarbij ze geduldig en stap voor stap uitlegt wat je moet doen. Uiteindelijk mag je je heerlijke eigengemaakte rice & curry zelf opeten. Haar man was zelfs nog zo aardig om ons 's avonds terug te brengen naar ons hotel. Echt een hele leuke ervaring om dit te doen en zeker een aanrader!

Duur kookles: 2 uur
Prijs p.p.: LKR 2300

Datum van bezoek: maart 2020

2 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch!! Ze doen er hier alles aan om het jou helemaal naar de zin te maken. Dat begint al met moeder die extreem goed en heerlijk voor je kookt en de oa de zoon je heel vriendelijk bedient. We hebben Écht super genoten!!

Datum van bezoek: maart 2020
17 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kitchen Garden is een must, fijne omgeving en het eten is super lekker en vers. De groenten komen rechtstreeks uit hun eigen tuin. De mensen zijn ook heel erg lief. Wij hebben keurig 2 volle borden opgeschept. Je voelt je bijna opgelaten als je naderhand ziet hoe laag de rekening is. Kan het iedereen aanbevelen om hier op zijn minst een keer te gaan eten. De kookcursus lijkt me ook erg leuk.

Datum van bezoek: januari 2020
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lieve mensen, leerzame uitgebreide kookles en SUPER lekker eten (veel ook). Echt een Aanrader! Ik heb de kookles samen met mijn 7 jarige dochter gedaan en ze waren zeer geduldig en lief voor haar. Dankjewel!

Datum van bezoek: november 2019
27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het wat uit het centrum ligt is dit restaurant echt zo erg de moeite waard! De beste Rice & Curry die ik in Sri Lanka gegeten heb. Er stonden meer dan 10 verschillende pannetjes met curry onderdelen voor ons klaar en alles was even lekker. Ook leuk uitzicht op de rijstvelden en lekker rustig. Goed te combineren als je een dagje een scootertje huurt

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The Kitchen Garden bekeken, bekeken ook

In The Kitchen Garden geweest? Deel je ervaringen!