“Mooie smaken en fijne bediening”
Beoordeling van La Mensa

La Mensa
Geclassificeerd als nr. 5 van 141 Restaurants in Ella
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zijn ze bijzonder lief voor je en kan je heerlijk eten! Stroomstoring, maar ze gaan in volle vaart door om heerlijke gerechten uit te serveren. Complimenten aan de vriendelijkheid van Theeban die goed Engels spreekt en graag de specialiteiten van het huis uitlegt. Hier betekend 1 vraag stellen, meerdere antwoorden en opties. Lekker bezig mannen!

Datum van bezoek: maart 2020

11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke curry gegeten bij La Mensa. Zeer vriendelijk personeel, goed geholpen door Theeban! Je krijgt je curry in verschillende bakjes geserveerd dus geheel naar eigen smaak op te scheppen. Bakjes worden kosteloos bijgevuld als het op is. Bij vertrek kregen we nog een zakje bananen mee! Top.

Datum van bezoek: maart 2020
20 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Rice & curry is super goed en meer dan voldoende! We kregen ook refill wanneer nodig. Prijzen zijn goed voor wat je krijgt en Yoell heeft ons fantastisch bediend

Datum van bezoek: februari 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en ruim voldoende. Veel keuze uit traditioneel eten maar je kan er ook een goede pasta krijgen. Er heerst een gezellige sfeer en het personeel is heel attent.

Datum van bezoek: januari 2020
11 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Ik een rijst met 3 vegetarische curries en mijn vriend de roti met curry. Het was super lekker en we hebben genoten! Als toetje hadden we de plaatselijke specialiteit: een curd met honing. Ook erg aan te bevelen, is een soort yoghurt met honing. De service was vriendelijk en kwam regelmatige vragen of alles naar wens was. Echt top!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die La Mensa bekeken, bekeken ook

In La Mensa geweest? Deel je ervaringen!