426 US$
Gratis annuleren tot 27/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
StayForLong
eDreams401 US$
Beoordeeld op 5 november 2019

Cor
18-09-2019
geweldig mooi hotel met excellente service
Wat een prachtig resort, waar je van een echte relax vakantie kunt genieten. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel en zeker nooit opdringerig. Prima eten, met s avond vaak live muziek. Prachtige en ruime kamers die elke dag twee keer schoon gemaakt werden. Er is een zeer aangename sfeer in dit resort met heel veel lieve mensen, bedankt voor de heerlijke tijd waarvan we mochten genieten.

Datum van verblijf: augustus 2019
stevanco, Guest Relations Manager van Melia Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2019

Dear zanzibarfeest2019,

First of all, thank you very much for your kind comments about your stay at Meliá Zanzibar.

It is our pleasure to hear that you had a wonderful time with us and that this was possible thanks to our entire team, always willing to deliver the best personalized service to every guest.

We will share your feedback with all our staff, who will be happy to know that you value their efforts.

Thank you and Best Regards

Stevan Cochennec

Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Mijn vrouw Nancy en ikzelf hebben vijf dagen lang mogen genieten van luxe, lekker eten en- in het bijzonder - van een uitermate professionele "guest assistance", waarbij manager Stevan alsook zijn collega food-manager uit Mauritius, permanent blijk hebben gegeven van hoe het moet om de gasten ten dienste te zijn. Dikke pluim Melia dus ook zeker in jullie keuze naar personeel toe ! Luc.

Datum van verblijf: februari 2019
stevanco, Guest Relations Manager van Melia Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2019

Dear Luc,

Thank you ever so much for such a brilliant 5-star review on TripAdvisor!

We are also honored to know that you consider our Meliá Zanzibar Hotel to be a luxury place where guests only have to relax, as our entire team is always at your disposal.

We will forward all your observations to our colleagues and rest assured that we cannot wait to welcome you back in the near future.

Kindest regards,

Stevan Cochennec

Beoordeeld op 29 november 2018

Wij hebben al in enkele Melia hotels/resorts verbleven, maar deze in Zanzibar is echt wel de top. We hadden een "Romance ocean front Pavilion" geboekt, wat inhoudt dat we van "Premium all inclusive" konden genieten en genieten is echt wel het juiste woord.
De pavilion, soort van paalwoning boven het strand met zicht op de oceaan, was volledig in orde. Zithoek met salontafel, groot hemelbed, bad, douche en wc allemaal tip top in orde alsook een buitenterras met tafeltje en 2 stoelen. De oceaan zijde was volledig uit glas, wat een prachtig uitzicht geeft. 's Morgens vanuit je bed de zon zien opkomen, blijft uitzonderlijk mooi.
Voor het ontbijt konden we kiezen uit normale ontbijtbuffet of voor "premium gasten" een zeer verzorgd romantisch ontbijt in Jetty. Lunch kon zowel aan het zwembad of als op Gabi beach en waren beide a la carte. Diner was weer in het self-service restaurant, waar 7 thema avonden werden gehanteerd. Als premium gast hadden we de mogelijkheid om in Jetty tapa's te eten of in Aqua exclusief a la carte dineren.
Het complex is prachtig gelegen in een oase van groen met alle mogelijke faciliteiten zoals fitness, spa/welness, privé strand, infinity pool,...
Al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, helemaal niet opdringerig en steeds ter beschikking.

Kamertip: Paradijselijke omgeving
Datum van verblijf: november 2018
Arthur Leopold L, Guest Relations Manager van Melia Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2018

Dear Jan V,

On behalf of the entire Meliá Zanzibar team, thank you so much for sharing such a lovely comment!
We are indeed so proud to know that you were totally delighted by your pavilion experience as well as our gardens which are so well maintained that you enjoyed them!
Besides, it is true that our Jetty offers an amazing experience and we are happy you appreciated !

We look forward to welcoming you soon again

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Het was onze 2e keer en wederom hebben we genoten van de prima service. Het lekkere eten en de prachtige omgeving. Kamer was ruim, mega badkamer en alles was redelijk schoon. (maar na dit vriendelijk aan gegeven te hebben aan personeel werd het direct opgelost.) Geen insect gezien, prachtig uitzicht, na een korte rit heerlijk verbleven op het strand. 2 prima zwembaden op het resort. Lekkere wandelingen gemaakt. Voor ons was het top!

Datum van verblijf: oktober 2018
Arthur Leopold L, Guest Relations Manager van Melia Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Dear Joyce M,

Thank you for sharing your experience with us!
We are happy to know that you globally enjoyed our service and that you decided to share to the other travelers.

We look forward to welcoming you soon again,

Beoordeeld op 27 augustus 2018

Het is een prachtig hotel met zowel een groot zwembad als een strandje. Het is eten is uitstekend, het ontbijt zeer uitgebreid. Daarnaast zijn er nog twee restaurants om in te overnachten. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: De tuinvilla is een grote mooie ruime kamer.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Arthur Leopold L, Guest Relations Manager van Melia Zanzibar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear Ellen P,

On behalf of the entire Meliá Zanzibar team, thank you so much for sharing your recent experience with us !
We are definitely proud and thrilled to know that our efforts to make your stay pleasant were successful and we thank you again for acknowledging it on Tripadvisor!

We look forward to welcoming you again soon,