Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

We zijn voor het eerst in dit hotel, eerste indruk was goed. Kamer ruim opgesteld met een zeer groot goed bed. Verder is het een zeer proper en verzorgd hotel. Zeer gastvrij en gedienstig. Zeer lekker en gevarieerd eten. Ga zeker nog ééns terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Jonathan Cox, General Manager van Bluebay Beach Resort And Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Dear 871marca

Thank you for the feedback on your recent stay with us. We are happy that you enjoyed all our facilities and service and look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Prachtig resort aan het witte strand van Zanzibar. Resort ruim opgezet maar niet ‘te groot’. Is supergezellig, prachtige tuin, heerlijk eten en ontzettend aardig en goed personeel. Wij hadden de juniorsuite, aanrader, heel erg ruim met prachtig uitzicht op de tuin en zee. De buitendouche in ons tuintje vonden wij geweldig! Buiten het resort is er niet veel te doen qua winkelen of eten, maar je kan je prima vermaken op je strandstoel aan het strand of het zwembad. Het enige nadeel is dat het verschil tussen eb en vloed erg groot is, waardoor je bij eb 1,4 km moet lopen naar de zee en dus niet in de zee kan. Maar gelukkig is het bij het zwembad ook prima vertoeven. Wij hebben genoten!!!

Datum van verblijf: april 2019
Jonathan C, Group General Manager van Bluebay Beach Resort And Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Dear MarinaL2456

Thank you for the wonderful comments on your recent stay with us at our beautiful resort. We are extremely pleased that you enjoyed your holiday and do hope that you will visit us again in the not too distant future.

Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

Mooi en kompleet resort pal aan het strand, ruim opgezet, zowel aan het strand, zwembad en op het grasveld staan bedjes met matras en handdoek service. Bar gedeelte is centraal gelegen en regelmatig loopt men ook nog rondjes om je van drankjes te voorzien.
Zwembad is prima van formaat en diepte waardoor regelmatig de duikschool bij het hotel introductie duiken verzorgen.
Publiek is veel Italiaans ( lekker levendig) en Pools verder wat Nederlanders een een paar Duitsers, zeker een leuke mix.
Duik sites zijn ver weg ( sws in tijd) en voor een double dive van 2 x 45 minuten ben je zeker 7 uur onderweg!
Buffet restaurant levert goed en gevarieerd eten en is ook ruim waardoor je altijd een leuke plek kunt vinden. Bediening en staf is overal vriendelijk en alert. Met name Lydia, Eliza en Joyce zijn erg goed om het je naar de zin te maken.
Buiten de poort is niet veel te doen of te zien, dus of relaxen op het terrein of af en toe een excursie.
Eerlijkheid halve, wanneer je al wat gezien hebt van de wereld kunnen deze wellicht iets tegenvallen.

Datum van verblijf: januari 2019
Jonathan C, Group General Manager van Bluebay Beach Resort And Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Dear Hamer286

Thank you for the wonderful feedback on your recent stay with us at our beautiful resort. We are very happy that you had an enjoyable stay with us and I will certainly inform our staff on the wonderful service that they provided.

We hope that you will visit us again in the not too distant future.

Best Regards

Beoordeeld op 29 januari 2019

Een heel goed hotel op een nog mooiere locatie. Het (ontbijt,lunch en diner) buffet was heel erg goed en zeer smakelijk. Een tip: mocht je alleen het hotel boeken (niet alszijnde combi met een safari) , doe dit dan op basis van all inclusive. Een stadje is niet in de buurt. Personeel probeert je het zeker naar je zin te maken. ** **Especialy Joyce, who is working at the bar**. Zij kent haar klanten na een paar dagen bij naam en weet wat ze drinken. Thanks Joyce :)
Aanrader: ga een middag snorkelen via One Ocean Padi, welke op het resort naast het hotel ligt.

Datum van verblijf: januari 2019
Jonathan C, Group General Manager van Bluebay Beach Resort And Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear moniqueslingerland

Thank you for your recent feedback on your stay at Bluebay Beach Resort and Spa. We are extremely pleased that you enjoyed your stay and will certainly pass on your sentiments to Joyce.

Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

Mr. General manager, tips ad the end.
Dit is een heerlijk resort, wij hadden een half pension geboekt. Het resort kent ook naast ons half pension een all-incl peogramma. Je hebt hier totaal geen last van omdat ze alle drankjes noteren en iedereen zijn eigen bon moet aftekenen. Geen menigte drinkende toeristen (TOP). Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten is perfect en ruim voldoende aanwezig (TOP). We hebben genoten in dit 5* verblijf. Erg goed dat de general manager zelfs ook overal langsloopt en een praatje maakt met iedereen. (TOP). Ik wil wel 1 tip meegeven en dat is dat de kamermeisjes niet altijd zorgvuldig de handdoeken vervangen (TIP). We will be back.

Datum van verblijf: januari 2019
Jonathan C, Group General Manager van Bluebay Beach Resort And Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2019

Dear T7797PSdanielv

Thank you for the wonderful comments on your recent stay with us at Bluebay Beach Resort and Spa. I will certainly look into the towel issue with Housekeeping.

We do hope that you will visit us again in the not too distant future

Karibu Tena