Beoordeeld op 23 januari 2020

Zeer gezellig en sfeervol hotel, goede bediening en een zeer goede restaurant manager Atef, alles was steeds in orde dankzij hem. Wij overwegen zeker om nog eens terug te gaan genieten daar. Je voelt je echt op je gemak en je wordt heerlijk in de watten gelegd, en dat is fijn als je met vakantie bent.

Datum van verblijf: april 2019
MichelleManagement, Manager van Kiwengwa Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Beste gast,
Warme groeten uit Kiwengwa Beach Resort!
We danken u om ons hotel te kiezen voor uw recent verblijf en voor uw waardevolle tijd om deze mooie review te schrijven.
We zijn heel blij dat jullie een toffe vakantie hebben gehad bij ons.
Ons Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis!
Vriendelijke groeten,
Kiwengwa Beach Resort Team

Beoordeeld op 19 december 2019

Netheid:heel erg goed
Service: goed: barpersoneel is erg vriendelijk
Food: goed: heel gevarieerd, thema-avonden, lokale +internationale keuken
Animatie: zeer goed: animatie was beperkt tot de favoriete gasten bij de mensen met de witte T-shirts. Het team is niet gastvrij en open. Lucas en Faustien met de gele shirts doen erg hun best om nieuwkomers te betrekken, vragen hoe het gaat en springen bij met hulp waar ze kunnen, proberen je een aangenaam verblijf te bezorgen. Indien zij er niet zouden zijn, had dit punt zeker een onvoldoende gescoord.

Ranzi en Magda van de excursies leveren uitstekend werk:open, betrokken en warm. Ze geven concrete tips en aanbod op maat, zonder te pushen.

Datum van verblijf: december 2019
MichelleManagement, Manager van Kiwengwa Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

Beste Sylvie,
wij waren verrukt om jouw review te lezen en willen jou bedanken voor de tijd die je hebt genomen om zo’n voortreffelijke feedback te geven met betrekking tot jouw verblijf bij ons. De volledige team was blij te horen dat je een fantastisch en comfortabel bezoek hebt gehad en dat je voornamelijk hebt genoten van de ontspannende sfeer en faciliteiten. Jouw positieve feedback is met onze team gedeeld.
Kiwengwa Beach Resort Team

Beoordeeld op 14 november 2019 via mobiele applicatie

November is een top maand om naar dit fijne resort in Zanzibar te gaan, want het is heerlijk weer. Het resort biedt alles wat je nodig hebt voor een heerlijke relaxte vakantie, namelijk: een goed en uitgebreid buffet met alle maaltijden met veel keuze en verse producten wat dagelijks wisselt, twee zwembaden, jacuzzi’s, meerdere zit plekken, een stuk privé strand met genoeg ligplekken in de schaduw of de zon, goede service door personeel en zelfs activiteiten zoals yoga. Er is genoeg ruimte waardoor je eigenlijk altijd kan doen waar jezelf behoefte aan hebt. Het personeel is altijd bezig met jou een fijne tijd te bezorgen en helpen je graag met wat er dan ook nodig is. Ook als je op trip wil kan dat geregeld worden. Wij raden iedereen aan hier te verblijven wanneer je in Zanzibar bent.

Datum van verblijf: november 2019
MichelleManagement, Manager van Kiwengwa Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2019

Beste boein90,
Jouw positieve feedback is met onze team gedeeld. Het was ons een genoegen om voor jou te zorgen tijdens jouw verblijf en wij kijken graag uit naar jouw volgende bezoek.
Met vriendelijke groet, Kiwengwa Beach Resort Team

Beoordeeld op 5 september 2018

Heerlijk resort met fijne zwembaden en ligstoelen. Relax verblijf gehad, achteraf gezien hadden we graag langer op deze plek willen verblijven. Verbleven in een standaard kamer en later in een suite. Suite was perfect, goed ingericht, ruim en schoon. Lekkere bedden. Goede en lekkere restaurants op het resort, vooral het restaurant op het strand is perfect qua gastvrijheid, personeel en het eten. Persoonlijke en vriendelijke benadering van management en personeel is ongekend in dit resort. Speciaal genoemd mag worden de manager van het beach restaurant en de generall manager van het resort. Beide hebben het verblijf onvergetelijk gemaakt. Generall manager bedankt voor de gastvrijheid, de service en de fijne avond!

Datum van verblijf: september 2018
MichelleManagement, Manager van Kiwengwa Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Beste Lizzy,

bedankt voor je positieve review. We zijn blij om te horen dat je van je vakantie genoten hebt en dat je de vriendelijkheid van ons personeel gewaardeerd hebt.

Het is ons een genoegen om je in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Met vriendelijke groet Kiwengwa Beach Resort Team

Beoordeeld op 22 januari 2018

hotel is zeer goed, eten meer dan goed en een mooi strand. met geweldig personeel. alleen jammer dat op oudejaarsavond het all inclusive ook stopt om 11:00 pm dit was een heel klein smetje. dat zou ik dus veranderen. kamers waren schoon en goed geen extra luxe.

Datum van verblijf: december 2017
MichelleManagement, Manager van Kiwengwa Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2018

Lieve askoldaantjes,
Heel erg bedankt voor je geweldige feedback! We zijn heel blij dat je van de vakantie genoten hebt en we hopen dat ook mooie herinneringen aan je verblijf in Zanzibar zijn opgedaan.
We zijn erg blij met al je vriendelijke woorden en we hopen dat je ons binnenkort weer zult bezoeken.
Vriendelijke groeten, Kiwengwa Beach Resort Team