StayForLong
eDreams
48 US$
View deal
Gratis annuleren tot 21/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Snaptravel
ZenHotels.com
Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven zes nachten in Zanzibar Retreat. We hadden dit hotel uitgekozen voor het rustige strand bij Matenwe en de connectie met Scubafish, omdat we twee dagen wilde duiken. Zanzibar Retreat is een ideale uitvalsbasis, de duiken waar so geregeld. Op de relaxdagen loop je binnen 5 minuten naar het strand, je hebt ook een zwembad. Manager Jan en zijn vriendelijke personeel zorgt ervoor dat je je er bijna thuis gaat voelen. Het is echt een Retreat, gewoon ff lekker relaxen. Het beste aan Zanzibar Retreat is het eten en het drinken. Er is een zeer uitgebreide kaart, van vis/vlees tot vega. Alles is eigenlijk lekker, mijn favorieten waren de Seafood One-Pot, de coeur de filet (zie foto’s) en de Boss Burger. Bij het ontbijt heb je ook veel keuze. Vergeet tijdens happy hour ook niet de Dawa (foto) te bestellen. Heerlijk. PS: als je geluk hebt, laat Jan je misschien wel winnen met het spel horseshoe ;-)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 juli 2018 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. De locatie is prachtig, direct aan het strand. Overal is aan gedacht en het eten is heerlijk. De eigenaar is ook erg aardig en kan veel over het eiland vertellen.
Daarnaast kun je via het hotel verschillende excursies boeken, zoals een dakje snorkelen of Stone Town bezoeken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Heerlijke lokatie, kleinschalig hotel, rustige zeer prettige atmosfeer, zeer geschikte eigenaar, alles is tiptop verzorgd en schoon. Buitengewoon lekker eten. Hotel heeft een bar waar je s'avonds gezellig een drankje kan drinken (geen muziek). Mensen die er komen zijn hotelgasten, een paar duikinstructeurs en ontwikkelingshulpverleners, allen houden van Zanzibar en zijn atmosfeer. Om 22:00 uur is het bedtijd.

Kamertip: alle kamers zijn 100% OK
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 januari 2017

Wij reisden af nar Zanzibar in de eerste week van Januari om te gaan duiken en zochten een kleinschalig hotel waar wij konden genieten van de rust en de pracht van het eiland. wij boekten een zeezicht kamer (nr.10) en dit was een goede keus. deze kamer heeft een mooi ruim prive terras en zoals de naam al zegt zeezicht. dit hebben maar twee kamers, de overige tien hebben dit niet, je hebt prachtig zicht op de zonsopkomst en kan 's avonds er nog heerlijk zitten na het diner. Jan en zijn personeel zijn zeer behulpzaam en regelen graag alles voor je. nauwe samenwerking met 'scubafish' divecentre waarmee wij 3 dagen hebben gedoken ook erg goed! kamer was ruim met een hemelbed voorzien van AC, ceiling fan, klamboe, eigen koelkastje en koffiezetapparaat. ligbedjes en een zitje met parasol op het terras. daarnaast is ook de keuken erg goed, wij boekten op basis van B&B maar aten uiteindelijk elke avond in het hotel, gewoon goed en vooral lekker eten. bij de lunch ook zeker de advocado prawn salade proberen. de kleinschaligheid van slechts 12 kamers in een mooie villa met zwembad en fijne ligbedjes en ook voldoende schaduwrijke plekken is erg fijn. ik vind dit hotel zeker een aanrader en met name ook de ligging ten opzichte van de mooiste duikplekken is een aanrader.

Kamertip: zeezicht kamer nr,10 is erg fijn, ook de reguliere kamers zijn goed ingericht
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 30 november 2016

9 dagen verbleven in dit prachtige hotel. Prachtige zonsopgang vanaf de balkon kamer. Deze kost iets meer maar is zeer de moeite waard. Het eten is gevarieerd en lekker vers. Geen lopende band buffet maar vers en lekker opgedient. Als je een beetje rust wilt hebben is dit een ideaal hotel. Je kan lekker op het strand liggen of aan het zwembad. Zwemmen in zee met Hoog water. Of duiken/snorkelen met scubafish

Kamertip: Alle kamers zijn goed, maar de 2 hotelkamers met balkon en uitzicht op zee zijn de meerprijs zeker waard.
Datum van verblijf: november 2016