2 personen bekijken dit hotel
Priceline97 US$
Agoda.com97 US$
eDreams97 US$
Beoordeeld op 28 maart 2020

Vanaf je aankomst tot je vertrek een verwenplek. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, twee mooie zwembaden in een prachtige tuin, mooie verzorgde goed onderhouden kamers die voldoende ruim zijn met het nodige sanitair. Ondanks de warmte buiten toch zeer koel binnen door aanwezige fan en airco.
Het enige minpunt : ons verblijf diende met een week verkort omdat we vroeger moesten vertrekken wegens de coronacrisis. Wilde graag nog een week genieten!
Onder leiding van managers Tom en Caroline een perfect draaiende motor.....
Mij zien ze hier nog zeker terug

Datum van verblijf: maart 2020
Caroline Fornhoff, Owner van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2020

Super bedankt, Vera, voor de lieve woorden. Kijken uit naar jullie volgende verblijf!

Beoordeeld op 28 maart 2020

Heerlijk relaxen aan een van de twee zwembaden, een tropisch paradijsje rondom, mooie authentieke kamers met al het comfort dat je op vakantie nodig hebt, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk eten, genieten van een cocktail wanneer je maar wil: het zijn stuk voor stuk dingen die je thuis niet hebt of doet ... En toch voelt het hier als thuiskomen. Ga je naar Aluna, trakteer jezelf dan ook zeker eens op een massage!

Datum van verblijf: maart 2020

Dank, Frank! Hopen jullie volgend jaar weer te zien. Warme groeten van het hele team!

Beoordeeld op 23 maart 2020

We hebben hier een hele fijne tijd gehad. Het is kleinschalig en dat doet het voelen als een hele fijne en knusse plek. 2 fijne zwembaden en genoeg plaats om lekker aan het zwembad te liggen. Ontzettend aardig personeel. Met de tuktuk ben je zo in hartje Nungwi! Echt een aanrader dit hotel!

Datum van verblijf: maart 2020

Super bedankt, Anique! Hoop jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Na veel verhalen te hebben gehoord over deze prachtige plek heb ik met mijn vriendin besloten om ook een nachtje te overnachten in Aluna.

Top medewerkers, top kamer en een top ontbijt. Één en al genieten. Bedankt Aluna!

Datum van verblijf: januari 2020
AlunaNungwi2020, General Manager van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dank je wel, Jurret, karibu tena!

Beoordeeld op 27 januari 2020

Allereerst: wat een ontzettend lief en goed personeel! Niet te opdringerig, maar gewoon erg vriendelijk en behulpzaam. De Nederlandse/Belgische eigenaars Tom en Caroline doen enorm hun best om dit een bijzonder plekje te maken. Het is er eigenzinnig, fris en modern. Je ziet dat dit twee jonge mensen zijn die alles uit dit plekje willen halen en er echt zin in hebben. Het verblijf heeft twee mooie zwembaden, waar je tussen de vele tropische planten zit in alle rust. Ook de kamers zijn mooi schoon, een lekker ontbijt en iedere dag is er een leuke excursie mogelijkheid. Echt een heel fijn plekje om een aantal dagen heerlijk tot rust te komen!

Datum van verblijf: november 2019
AlunaNungwi2020, General Manager van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Hi Marlou en Godfried, reviews helpen ons enorm, dus veel dank! We appreciëren het enorm en hopen jullie in de toekomst weer te ontmoeten. Succes met de onderneming! Caroline en Tom