8 personen bekijken dit hotel
Hotels.com109 US$
eDreams117 US$
Travelocity109 US$
Beoordeeld op 28 maart 2020

Heerlijk relaxen aan een van de twee zwembaden, een tropisch paradijsje rondom, mooie authentieke kamers met al het comfort dat je op vakantie nodig hebt, ontzettend vriendelijk personeel, heerlijk eten, genieten van een cocktail wanneer je maar wil: het zijn stuk voor stuk dingen die je thuis niet hebt of doet ... En toch voelt het hier als thuiskomen. Ga je naar Aluna, trakteer jezelf dan ook zeker eens op een massage!

Datum van verblijf: maart 2020
Caroline Fornhoff, Owner van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2020

Dank, Frank! Hopen jullie volgend jaar weer te zien. Warme groeten van het hele team!

Beoordeeld op 23 maart 2020

We hebben hier een hele fijne tijd gehad. Het is kleinschalig en dat doet het voelen als een hele fijne en knusse plek. 2 fijne zwembaden en genoeg plaats om lekker aan het zwembad te liggen. Ontzettend aardig personeel. Met de tuktuk ben je zo in hartje Nungwi! Echt een aanrader dit hotel!

Datum van verblijf: maart 2020

Super bedankt, Anique! Hoop jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Na veel verhalen te hebben gehoord over deze prachtige plek heb ik met mijn vriendin besloten om ook een nachtje te overnachten in Aluna.

Top medewerkers, top kamer en een top ontbijt. Één en al genieten. Bedankt Aluna!

Datum van verblijf: januari 2020
AlunaNungwi2020, General Manager van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Dank je wel, Jurret, karibu tena!

Beoordeeld op 27 januari 2020

Allereerst: wat een ontzettend lief en goed personeel! Niet te opdringerig, maar gewoon erg vriendelijk en behulpzaam. De Nederlandse/Belgische eigenaars Tom en Caroline doen enorm hun best om dit een bijzonder plekje te maken. Het is er eigenzinnig, fris en modern. Je ziet dat dit twee jonge mensen zijn die alles uit dit plekje willen halen en er echt zin in hebben. Het verblijf heeft twee mooie zwembaden, waar je tussen de vele tropische planten zit in alle rust. Ook de kamers zijn mooi schoon, een lekker ontbijt en iedere dag is er een leuke excursie mogelijkheid. Echt een heel fijn plekje om een aantal dagen heerlijk tot rust te komen!

Datum van verblijf: november 2019
AlunaNungwi2020, General Manager van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Hi Marlou en Godfried, reviews helpen ons enorm, dus veel dank! We appreciëren het enorm en hopen jullie in de toekomst weer te ontmoeten. Succes met de onderneming! Caroline en Tom

Beoordeeld op 16 januari 2020

Vanaf het moment dat wij de poort bij Aluna binnenstapten voelden wij ons thuis. We werden vriendelijk onthaalt met vers vruchtensap. We kwamen 's ochtends vroeg aan dus moesten nog even wachten tot onze kamer klaar was. Dit was helemaal geen straf. We konden heerlijk zitten in de schaduw op het terras van het restaurant en omdat dit terras grenst aan het zwembad kon onze dochter alvast zwemmen. De tuin met veel groen en twee zwembaden is prachtig en zorgt ervoor dat je altijd een plekje in de schaduw kan vinden. De kamers waren ruim en wat wij erg belangrijk vinden super schoon. De staff is oprecht vriendelijk (dus niet gemaakt) spreken allemaal erg goed Engels en doen er alles aan om je vakantie onvergetelijk te maken. Achteraf vonden wij het erg jammer dat we maar drie nachten geboekt hadden en dus verder gingen naar een andere plek. Tom, Caroline en staff bedankt voor deze onvergetelijke dagen. Zanzibar en zeker ook Aluna hebben een speciaal plekje in ons hart....

Datum van verblijf: december 2019
Caroline F, General Manager van Aluna Nungwi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Hi Corina, Hendri en Yaelle, super bedankt voor de lieve woorden en hoop jullie nogmaals te mogen ontvangen! Liefs van ons allen