72 US$
Priceline72 US$
Hotels.com66 US$
eDreams72 US$
Beoordeeld op 23 februari 2019

De kamer was nogal armoedig. Klamboe die niet om het bed paste. Badkamer die zeker 30 cm hoger was dan de kamer dus 's nachts nogal lastig om met een slaperig hoofd in te stappen. Bedjes bij het zwembad bijna allemaal stuk. Bij hoog water geen strand meer. Ontbijt was één puinhoop.
Wel een goede keuken.

Datum van verblijf: februari 2019
Kazungu G, General Manager van Amaan Beach Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Dear Guest.

Thank you for reaching us and we shall do the very best to improve where we did not meet your expectations.

welcome back.
Thank you.

Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit is het smerigste hotel waar we ooit geweest zijn.
Er wordt alleen schoongemaakt op je eigen verzoek.
Het ontbijt, nou ja alleen de eieren zijn vers je hebt wit en bruin brood en wat warme prut.
Russen en nog eens Russen 99%
De kamers, WAARDELOOS ouwe zooi, geen fatsoenlijke deur in de kamer je keek zo naar buiten.
Kortom hier moet je voor de prijs absoluut niet zijn.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018

Vriendelijke ontvangst. Nette kamers die elke dag worden gekuist. Wij boekten met 'booking.com', dat heeft voordelen maar ook nadelen. De kamer ligt niet op de mooiste plaats. Er is een zwembad en er is aansluitend bar en restaurant. Toen wij er waren was er wel een overvloed aan Russen. Niet dat we daar iets tegen hebben, maar de meesten zijn niet zo beleefd. Er is een duikcentrum.

Datum van verblijf: februari 2018
Kazungu G, General Manager van Amaan Beach Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2018

Hello Guest,
We thank you very much for choosing Amaan Bungalows one of the ocean group of hotels in Zanzibar Island for you holiday. We feel honored that you put some comments on us and we promise to make sure that we provide 100% quality service in your next visit. We are proud to be Amaan and we serve all our clients with diligence and equitably. May you tell your friends about us.

See you soon.
Yours in Hospitality Gilbert

Beoordeeld op 16 november 2017 via mobiele applicatie

Na een lowbudget rondreis Oeganda en Tanzania heerlijk kunnen genieten in onze prachtige poolview kamer. Airco werkte goed. Heet water uit de douche. Mini koelkast. En brede eenpersoons bedden. Na een misverstand over de kamer zonder poolview heeft de staf dit geweldig kunnen oplossen. We hebben met veel plezier bijna een week van het strand voor de deur en het zwembad gebruik gemaakt. Zeker geschikt strand voor kleiner kinderen. Je kunt er de hele dag zwemmen. Er was genoeg aannod in het hotel qua eten en in de omliggende restaurantjes. Het happy hour had lekkere cocktails voor een lage prijs. Zeker in zijn geheel een aanrader! Wij komen graag terug

Datum van verblijf: november 2017
Kazungu G, General Manager van Amaan Beach Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2017

Hello once again,
I am very pleased on behalf of the entire staff that your stay was marvelous. We shall always be ready any time to offer you guaranteed quality service to keep your good memories infinite. Amaan loves you and welcomes you back again. tell your friends about us and we shall always sincerely give you a big up.

karibu (welcome)

Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Super schone kamers, keurig opgemaakte bedden met bloemen en alles. Menukaart en vriendelijk personeel laat te wensen over. Ontbijt was weinig variërend en matig. De bedjes aan het zwembad hard. Prima verblijf van 3 nachten, maar er zijn gegarandeerd mooiere plekken. Directe strand nogal veel wier, verderop was het mooier. Mooi maar niet idyllisch.

Datum van verblijf: oktober 2016
Kazungu G, Manager van Amaan Beach Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Dear Guest,
Thank you once again for staying with us. we shall do everything we can to make you happy next time you visit us. The few areas that we have failed are challenges that we are ready to transform and achieve the best result for all our customers whom we value a lot.
thank you once again and welcome back to Amaan Bungalows