27 personen bekijken dit hotel
205 US$
Gratis annuleren tot 20/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
211 US$
Hotels.com212 US$
Priceline205 US$
Prestigia.com213 US$
Beoordeeld op 19 maart 2020

Over algemeen zeer goed ondanks Corona.
Kamers schoon en dagelijks naar behoren schoongemaakt. Tuin prachtig bijgehouden. Eten is lekker ruime keuze maar ik heb mijn voorkeur uit de selectie. Bediening is goed. Avond animatie is redelijk maar een kwestie van smaak. Bepaalde personen maken persoonlijk contact met als doel te helpen en feedback te ontvangen. Ik vind dit wel goed. Bar is super goed met voldoende keuze en bediening is uitstekend. Gym aanwezig maar zou iets beter mogen.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Net terug van heerlijk 2 weken genieten! Waar je terecht komt is gewoon een paradijs! Wat je normaal alleen op foto’s ziet, dat is hier werkelijkheid! Kamer is zeer ruim, wordt goed schoongemaakt. Bedden slapen lekker en zijn groot. Eten is ook goed, genoeg keuze en het is ook allemaal warm. Personeel is ongelofelijk vriendelijk, ze maken graag een praatje met je, Anna G en Tabita van het restaurant en het Animatie team (Ibrahim, Ally, Racheed, Nanna en Ali) zitten in ons hart! Ze zijn zeer gastvrij en heel hartelijk. We gaan onze volleybal wedstrijden en Auqafit lessen missen ;). Onze 2 weken zijn omgevlogen! Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 8 februari 2020

Dit hotel is fantastisch ingeplant.Prachtig onderhouden tuinen.zeer goed onderhouden accommodatie.
Super vriendelijke mensen.
de cocktails waren goed, maar ik vergelijk met Riu palace Mexico en daar waren ze toch net iets beter verzorgd.Het eten is lekker.
De rust werd goed bewaakt, ook op het prachtige strand, waar de beach jongens iedereen een parasol en zetels bezorgen met de lach.
een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 8 februari 2020 via mobiele applicatie

Hotel Rui palace Zanzibar heeft fantastisch personeel. De medewerkers zijn heel service gericht en willen er alles aan doen om jou een geweldige vakantie te bezorgen. Het hotel heeft prachtige stranden. Het is een echte aanrader. Het hotel staat op een heuvel dus minder geschikt voor als je niet goed kunt lopen. Vanuit Zanzibar kun je ook een safari naar Tanzania boeken. Heel erg leuk om te doen. In de omgeving van het hotel is niet veel te doen. Als je een strandvakantie zoekt is dit een geweldige plek om naar toe te gaan.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Hallo lieve mensen, als u opzoek bent naar een hotel waar enorm veel, hartelijke en hele lieve medewerkers tot uw dienst staan, dit is de plaats. De tuinen, het strand, het zwembad, alles is netjes. Het enige wat ik wat minder vond was het eten. Het was gewoon niet in verhouding met de rest. Niet slecht, maar ook niet bijzonder. Ga voor de lieve mensen en het frisse resort, de kneuterige shows en de heerlijke cocktails. En heren; vergeet niet een lange broek aan te doen naar de restaurants, anders kom je er niet in.

Datum van verblijf: december 2019