“Heerlijk restaurant”
Beoordeling van Aluna Garden Restaurant

Aluna Garden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Nungwi
Beschrijving: Moon is het restaurant van Aluna Beach Lodge. We hebben een uitgebreid lunch menu en een overheerlijk driegangen diner met zeezicht of naast onze (prachtig verlichte) zwembad en tuinen. Neem een duik voor of na je lunch, of geniet van het zicht tijdens het diner. Ook onze cocktailkaart en wijnen zullen niet teleurstellen. We hopen je snel te ontvangen bij Moon!
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontbijt was elke dag vers met heerlijke verse producten. Daarnaast kon je elke dag een eitje naar keuze kiezen, welke perfect werd bereid.

De lunch had een ruime keuze aan diverse maaltijden (vlees, vis, vega) en was erg lekker. Jammer dat ik niet alles heb kunnen proberen!

's Avonds hebben we ook een paar keer buiten de deur gegeten, maar de seafood bbq mag je zeker niet missen! Heerlijke verse vis onder het genot van een zanger.

Kortom, zeker een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020
AlunaNungwi2020, General Manager van Aluna Garden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2020

Super bedankt voor de lieve woorden! Wordt enorm geapprecieerd. Hoop jullie snel weer te ontvangen!

16 januari 2020 beoordeeld

Royaal ontbijbuffet met vers fruit, broodjes, pannenkoeken enz. Je kiest zelf welk ei je wilt. Deze wordt vers gemaakt. Voor lunch en diner is er voldoende keus voor ieders smaak. Ook dit wordt allemaal vers gemaakt. De verse fruitsappen en smoothies zijn echt heerlijk. Personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Normaal gesproken eten wij altijd bij verschillende restaurantjes, maar toen we logeerden bij Aluna hebben we elke dag in dit restaurant gegeten.

Datum van bezoek: december 2019
AlunaTeam, General Manager van Aluna Garden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Dank voor de lieve woorden Corina, groeten aan de familie en hopelijk tot ziens!
Groeten, Caroline en Tom

29 november 2019 beoordeeld

Verser kan je je ontbijt, lunch, avondmaal niet hebben!
Je hoeft de lodge niet uit om op zoek te gaan naar iets lekkers, want hier hebben ze alles om je smaakpapillen te verwennen.
Probeer zeker de zoete aardappelfrietjes of de Caesersalade. Heerlijk!

Datum van bezoek: november 2019
AlunaTeam, General Manager van Aluna Garden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Dank je wel!!! Caroline en Tom

22 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten met telkens een unieke Aluna-twist. Voldoende keuze en voor ieder wat wils (vlees/vis/veggie) tegen normale prijzen.
Ik was absoluut fan van de Caesarsalade met mango!

Datum van bezoek: november 2019
AlunaNungwi, General Manager van Aluna Garden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Dank je wel, Viv! Hopen je hier opnieuw te mogen ontvangen. Groetjes, Caroline en Tom

2 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt is inbegrepen. Bestond uit een buffet van heerlijk vers fruit, broodjes, pannenkoeken en meer. Je eitjes kan je los bestellen, precies zoals jij ze graag hebben wilt (gekookt ei, geklutst ei, spiegel ei)

De lunch kaart was uitgebreid genoeg, mijn favoriet was absoluut de chicken wrap. De smoothies zijn ook echt een aanrader, onwijs lekker.

Voor het diner is er elke dag een ander dag menu waar je kan kiezen tussen vega/vis/vlees gerechten, Voor ieder wat wils dus.

Verder was de service erg goed, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Ik ben bijna alle avonden in dit restaurant gegeten, omdat er elke dag een ander goed menu was en de sfeer hier fantastisch is

Datum van bezoek: november 2019
AlunaNungwi, General Manager van Aluna Garden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2019

Dank je wel, Rosalie!
Als je volgende keer terug komt, hebben we een heel nieuw lunch en avond menu. Kijken er al naar uit!
Caroline en Tom

Reizigers die Aluna Garden Restaurant bekeken, bekeken ook

In Aluna Garden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!