Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7 personen bekijken dit hotel
Expedia.com
316 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
320 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
320 US$
251 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 69 US$
Hotels.com316 US$
Travelocity316 US$
CheapTickets316 US$
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.961)
Beoordelingen filteren
1.962 resultaten
Waardering van reizigers
1.117
550
157
66
72
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.117
550
157
66
72
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.962 beoordelingen
Beoordeeld op 28 januari 2020 via mobiele applicatie

Nog minder dan 2 ** veel te duur voor 1 nacht in “suite” met muffe lakens 790 euro ... echt overpriced .. buffetstijl waar vooral alle prioriteit aan Italianen wordt gegeven .. zij alles anderen losers .. ontbijt vol met. Vliegen .. geen enkele tegemoetkoming behalve een babbel ..
Wij reizen veel en vaak over heel de wereld .. maar dit was ercecht over qua prijs , netheid , eten , kwaliteit .. prijs een dikke nul !!! Het is een soort all in voor vooral Italianen die zich vanaf 19 h in groep volproppen als all in .. maar dit is niks voor een echte reiziger .. think twice before you take it!!
Sabine en Gohnny uit Belgie

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank bintje2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-RZBR, General Manager van Royal Zanzibar Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020
Google-vertaling

Dear Sabine,

Thank you for taking the time to post your review.

As I have already replied to your husband's post I will simply apologize again that you were disappointed with your stay. It is particularly sad to hear that when you took the opportunity to look at the room and the property before making the decision to check in. As for the incident in the buffet, please be assured that most of the time, all of our guests are looked after with the same care and courtesy. Unfortunately you ran into one unpleasant incident that we agree should not have happened.

It was a pleasure to speak with you both about your travels. I hope that your wrist is better and that you enjoyed the remainder of your stay in Zanzibar.

Kind regards,

Kim Elizabeth Bird
General Manager
Royal Zanzibar Beach Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel bleef zeer zwaar onder de verwachtingen . De prijs kwaliteit verhouding is absoluut niet goed . De kamer ( suite) de lakens , handdoeken roken zeer vermuft .
Alhoewel All inclusieve moesten het betere eten en drank bijbetaald worden . De gasten worden niet allemaal hetzelfde bediend . Sommigen krijgen duidelijk een voorkeursbehandeling .
Dit is absoluut geen 5 sterren hotel en veel , veel te duur voor wat er geboden wordt

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank rohnnym
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-RZBR, General Manager van Royal Zanzibar Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020
Google-vertaling

Thank you for taking the time to post your review of Royal Zanzibar Beach Resort.

We're very sorry that you didn't enjoy your one night visit, particularly since you arrived without a reservation and had looked at the room and the property before deciding to stay. While it's true that we don't offer some of the services you expected, we don't advertise them nor did we tell you they would be provided while you were deciding whether or not to stay. We were also very disappointed and I apologize again that you encountered an incident at the buffet in which you were treated differently from some of our other guests. All I can do now is to assure you that such behavior is not the norm for our staff and that the person in question was spoken to and has assured us such a thing will never take place again. For the sake of future guests reading these reviews and responses, I would like to point out that this was an Italian Chef taking care of Italian guests differently than the service he offered you. While I will certainly agree that it happened and shouldn't have, it was not racism in the way most people would think of it.

Thank you for your patronage, we wish you safe travels in the future.

Kind regards,

Kim Elizabeth Bird
General Manager
Royal Zanzibar Beach Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Waar moeten we beginnen... op vakantie, want eens thuis is er weer die stress en geen tijd om een misschien te uitgebreide recensie te schrijven!
Met Tui boekten we een rechtstreekse vlucht naar Zanzibar, een echte aanrader!
We kwamen aan rond 19u30. De chauffeur van het hotel wachten ons op met een kort informatie boekjes en wat verfrissing.
Eens aangekomen in het hotel werd ons onmiddellijk een maaltijd aangeboden (ongeacht de late aankomst 22:30) om even tot rust te komen waarna we konden kiezen tussen onmiddellijk een korte rondleiding of na het ontbijt de volgende ochtend. We kozen voor het laatste...
Zo konden we al onmiddellijk genieten van de prachtige uitzichten!
We kozen voor een superior Delux kamer, hou echter wel rekening dat deze op het 3de verdiep ligt en er geen liften zijn. Maar wel een prachtig zicht op de zee bied.
Het hotel ligt in een halve cirkel met een prachtige grote tuin in het midden, langs de 3 zwembaden door wandel je naar het strand. En wat voor eentje!
In het verleden kozen we vaak voor Azië... het is onze eerste keer Afrika en zeker niet de laatste! Wat een verschil, werkelijk chil, relax en zo vriendelijk! Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel vuistjes gegeven
* De bediening: geweldig! Zo lief, zo vriendelijk, zo attent! ze doen er alles aan je naam te onthouden, en als dat niet lukt maken ze er een nickname van!
* Het eten: lekkers, vers, gezond en gevarieerd! Als je uit ik schat 20 meter buffet je keuze niet vind, dan vind je dat nergens! S’middags lunchen we vaak ‘a la cart’ in het restaurant aan de zee, maar je kan evenzeer kiezen voor het buffet aan de tuin. De Afrikaanse avond viel ook enorm in de smaak!
* De animatie: Er is zoveel te doen! We zijn hier nu 3 dagen en er is nog geen tijd geweest om een boek te lezen! De ochtend beginnen met een yoga sessie met een adembenemend uitzicht, aquagim, volleybal, betank, noem het op. Ook na het dinner is er elke avond wel wat te doen!
* verwachtingen: Vergeet vooral niet als je boekt, dit is Afrika, een 5 sterren hotel in België en hier kan je niet vergelijk de strandstoelen, kussens, tafels en stoelen... bij ons zou dit niet aanvaardbaar zijn. Kan je je hier over zetten dan is dit de perfecte plek!
* Hou je van een vakantie voor 2, ideaal! Er zitten vooral Italianen en Russen in het hotel. Wij zijn de enige Belgen.
Laat duidelijk zijn, niet de Russen die wij ons voorstellen al is dit een all in! En wat de Italianen betreft, deze grappige anekdote geef ik nog graag mee... het zwembad van de eerste 2 zwembaden zou het waterniveau speciaal wat lager staan omdat ze kleiner van gestalte zijn en dus zich veiliger zouden voelen in het water * publiek: De leeftijd is hier duidelijk dertigers die op zoek zijn naar rust, of de zestigers die samen wat keuvelen op het strand met een landgenoot.
* massage: top! Geniet van het zicht op de zee en de slag van de golven! Neem je er 3 dan volgt er nog een leuke korting!

We kijken al uit naar ons diner op het strand deze avond samen met al de gasten
Kortom, volgend jaar, laatste week januari weten wij al wat onze bestemming zal zijn!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Navigate135839
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-RZBR, General Manager van Royal Zanzibar Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019
Google-vertaling

Thank you so much for a terrific, detailed and friendly review and even more for your promise to return!

We were thrilled to hear that even just a few days into your vacation you were already enjoying your stay so much and appreciated all the information that you have provided for our future guests. I hope that you enjoyed dinner on the beach the evening you wrote the review... it's just a beautiful setting!

Thank you once again for choosing Royal Zanzibar Beach Resort for your very first African vacation, we are already looking forward to your return in January!

Best regards,

Kim Elizabeth Bird
General Manager
Royal Zanzibar Beach Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

Laten we beginnen te benoemen dat eigenlijk heel Zanzibar overpriced is, hotels waar je normaal 100 euro per nacht voor zou betalen kosten op Zanzibar makkelijk het dubbele.

Het hotel is op zich best mooi maar toch mist het op de een of andere manier sfeer. Wij kozen dit hotel vanwege de ligging aan het mooie brede strand met turquoise water (bijna nergens te vinden in Zanzibar, dat is dan ook perfect en niks op aan te merken.

Verder is het gewoon een groot opgezet all-inclusive hotel waar je er 12 in een dozijn van kan vinden in Turkije. Als je daarvan houdt ben je hier op je plek, ik kan er zelf niets mee. Het eten is matig, maar wat wil je in zo’n all-in Turkije resort? Nou, wij namen de duurste suite a 550 euro per nacht dus dan verwacht je wel iets meer dan een ordinair all-in resort. Inclusief het handdoekje leggen elke ochtend om de bedjes te reserveren.

Wij hebben spijt van deze keuze maar er zijn vast mensen die ervan houden. Het strand is wel mooi en gezellig!

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank JanineCK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-RZBR, General Manager van Royal Zanzibar Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Janine,

Thank you for taking the time to post your review of Royal Zanzibar Beach Resort.

I'm very sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us but appreciate your acknowledgement that it's "not your thing". As you know from our many positive reviews, most people do enjoy our ambiance but I certainly understand that there is not a product out there that suits every taste.

We were glad to hear that you thought the hotel was beautiful and that you were not disappointed with Nungwi Beach, we think it's pretty perfect too!

Thank you for choosing Royal Zanzibar Beach Resort for your vacation in Zanzibar and we wish you safe travels in the future.

Kind regards,

Kim Elizabeth Bird
General Manager
Royal Zanzibar Beach Resort

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Personeel is uitzonderlijk vriendelijk en tegelijk niet te opdringerig. Het eten was lekker al mocht er soms iets meer variatie zijn. Over het ganse domein is er wifi al is de ontvangst in de kamers bijna nihil (wat onze kamer betreft). De all inclusive is redelijk uitgebreid. Enige minpunt, er waren verschillende werken (/renovaties) aan de gang wat voor geluidsoverlast zorgde, soms al om 8 uur in de morgen...

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank 126pieterr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
GM-RZBR, General Manager van Royal Zanzibar Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2016

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven u!

Het is altijd leuk om zo'n positieve feedback horen over onze warme en vriendelijke personeel! Wij waarderen uw constructieve feedback over de verscheidenheid van het eten en wifi-signaal in uw kamer. We zullen zeker te heroverwegen deze punten en zien hoe we nog meer van onze service kunnen verbeteren.

Wij hopen u weer te zien zeer binnenkort!

Hartelijke groeten,
Jordon Ozero
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken