“IJSJE! ”

Voeg deze dan toe!
IJssalon Winzo
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Dessert in Vlaardingen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren 14-3-2020 voor het eerst weer open, vanaf vandaag “corona”sluiting.
Heerlijk genoten van weer een lekker ijsje.

Datum van bezoek: maart 2020

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste jaren maakt Winzo niet meer het beste ijs van Vlaardingen. Niet zoveel originele of verrassende smaken. Soms zelfs een beetje waterig.

Datum van bezoek: juli 2019
25 mei 2019 beoordeeld

Tijdens onze happen en trappen fietstocht wilde we aan de Krabbenplas een ijsje eten. De keiharde muziek op het terras deed ons direct door rijden. Als ex-Vlaardinger zijnde dacht ik opeens aan Winzo. Kijken of die er nog is. Jazeker op exact dezelfde plaats nog. Het assortiment ijs is alleen uitgebreid met allerlei smaken. Vroeger alleen vanille. De smaak is zeker raak en de hoorn goed vers. Leuk en lekker om weer eens terug te zijn.

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Paasdessert, het lekkerste ijs van Vlaardingen! De meningen zijn er waarschijnlijk over verdeeld maar het is en blijft voor ons de lekkerste van Vlaardingen.

Datum van bezoek: april 2019
18 april 2019 beoordeeld

Een begrip, al tientallen jaren in Vlaardingen. Maar de smaak en kwaliteit is over meerdere eigenaren goed gebleven. Op warme dagen wel langere wachttijden.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die IJssalon Winzo bekeken, bekeken ook

Vlaardingen, Zuid-Holland

In IJssalon Winzo geweest? Deel je ervaringen!