Beoordeeld op 25 februari 2020

Samen met mijn partner in het Vogelhuisje geslapen voor twee nachten. Een unieke ervaring en superknus! Het terrein is heel leuk ingericht en de andere huisjes zijn heel leuk om te zien. Het bed was heerlijk, het huisje leuk ingericht en het sanitair erg netjes. Voor zaterdag ontbijt op bed besteld en dit was meer dan voldoende om de rest van de dag door te komen. Heel gastvrij ontvangst en alles top geregeld. We komen hier graag nog eens terug. Bedankt!

Kamertip: Voor lange mensen is het Vogelhuis of de Raket een aanrader.
Beoordeeld op 18 februari 2020

We warende enige gasten want het was winter en doordeweeks. Maar Wauh wat een leuke accommodaties!!! Wij zaten in de vuurvogel, een 8 persoons huisje, wij zaten er met 6 volwassenen in. En dat was perfect!
Er is ook nog een extra ruimte , de kombuis waar je evt. nog iets kan drinken. Vuurtje buiten en binnen. maar binnen was het ook zonder vuurtje warm genoeg door een goedwerkende cv! Het ontbijt was echt tot in de puntjes , echt luxe, we konden van alles bestellen, koffie , thee , cappuccino, croissantjes, broodjes, zoet en hartig. We voelden ons helemaal in de watten gelegd! Wij komen zeker een x terug en we tippen het weer verder!
Tips: Er is geen koelkast aanwezig...in de winter geen probleem...maar in de zomer?
En neem een goede aansteker mee om het vuur aan te branden!

Beoordeeld op 11 februari 2020

Eeg leuk van opzet. Wij waren met ons twee in een vogelhuisje. Heerlijk geslapen. Fantastisch ontbijt na het gezellige feest van de avond ervoor.
Ook een leuke plek om met jonge kinderen naar toe te gaan lijkt me. Van alles te doen.

Beoordeeld op 10 februari 2020

Heerlijk verblijf en geweldige ervaring voor de kinderen. Zij vonden het te gek om in de raket te slapen. Ontbijt was ook super! In de omgeving van de raket konden we een kampvuur maken wat het buitengevoel helemaal af maakte.

Beoordeeld op 5 februari 2020

Voor het 2e jaar waren wij te gast bij de Vuurvogel met een groep volwassenen.

Min: de koelkast is verwijderd waardoor eten/drinken buiten moest blijven staan. De kachel brandde niet goed door vochtig hout.
Plus: slaapcomfort in de bedstede, ruime/schone woning, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt met verse producten!

Datum van verblijf: januari 2020