“helaas gaan ze stoppen”

De Heer Kocken
Geclassificeerd als nr. 3 van 40 Restaurants in Vught
Keukens: Europees, Diner, Frans, Fusion
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: De Heer Kocken begonnen in 1998 te ‘s-Hertogenbosch en sinds 2000 gelegen in een prachtig oud pandje in Vught. Onze droom is altijd geweest dat wij een restaurant wilden openen waar de gast zich prettig voelt, een ontspannen sfeer heerst en waar je puur en (h)eerlijk kunt eten. Kortom flexibiliteit, een gemoedelijke ambiance en gastvrijheid staan voor ons op de eerste plaats. Dat dit in 2008 bekroond werd met een Michelinster is natuurlijk onze grote trots. De Heer Kocken werkt met een klein vast team, met in de keuken de extra handjes van leerlingen en/of stagiares die het vak willen leren. Juist omdat we met een klein team werken, is iedereen op elkaar ingespeeld waardoor we met elkaar gaan voor een geslaagde avond voor elke gast.
16 maart 2020 beoordeeld

uitstekend restaurant van hoog niveau, al jaren met een Michelin ster. Goede service ook hoog niveau wijn-spijs combinaties. Kleine gekunstelde gerechten die traditioneel zijn bij dit soort restaurants, echter teveel ingrediënten bevatten. Smaak soms wat moeilijk voor de wijn

Datum van bezoek: december 2019

15 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi avondvullende ervaring.

Een toegankelijk restaurant met een hoogstaand menu. Men besteedt veel aandacht aan de gasten, de gerechten zijn allen van hoge kwaliteit. Fijne bediening waarbij alleen het ontbreken van een fatsoenlijke parkeerplaats tot een aandachtspunt is.

Datum van bezoek: december 2019
16 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij de HeerKocken. De bediening was vriendelijk, het eten was heerlijk en de begeleidende wijnen uitstekend. Alles wat je kunt verwachten van een restaurant met een ster. Wat mij erg tegenstaat is dat de gerechten te snel na elkaar werden opgedient en de borden wel erg snel werden weggehaald. Het ene glas wijn was nog niet leeg of het glas voor de volgende stond er al. Erg jammer want voor het bedrag dat je uitgeeft wil je een avond uit en niet om 22.30 uur weer buiten staan.

Datum van bezoek: november 2019
10 november 2019 beoordeeld

We waren met zes en kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Wat een beleving!
Eten, ambiance, persoonlijke bediening, locatie, alles klopte. Complimenten voor de chef en het hele team.

Datum van bezoek: november 2019
9 oktober 2019 beoordeeld

Dit is één van mijn favoriete restaurants aan het worden. Het eten is zeer goed, qua smaak en portionering. Vriendelijke en professionele bediening in een goede ambiance. Het is géén goedkope aangelegenheid maar je krijgt zeker waar voor je geld. Aan te bevelen.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die De Heer Kocken bekeken, bekeken ook

Vught, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In De Heer Kocken geweest? Deel je ervaringen!