“Kwaliteits producten brood en patisserie”

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Vermeulen & Den Otter Bakkers met Smaak
Geclassificeerd als nr. 36 van 40 Restaurants in Vught
Beschrijving: Vermeulen & Den Otter is uw specialist als het gaat om brood en banket producten van hoogwaardige kwaliteit. Onze afnemers bestaan uit: horeca, cateraars, pretparken, bedrijfskantines, verzorgingshuizen en uiteraard de consument! Bent u op zoek naar heerlijke desem broden, een mooie Den Otter bruidstaart of lekkere verse croissantjes? Bel met ons hoofdkantoor (voor bedrijven) of kom langs in één van onze winkels.
16 maart 2020 beoordeeld

Vele producten van goede kwaliteit, altijd lekker
Prima service en advies
Enkele unieke gebakproducten die in de omgeving bekend zijn
Prima winkel waar heerlijke broodjes en gebak producten te koop zijn.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Vermeulen & Den Otter Bakkers met Smaak bekeken, bekeken ook

Vught, Noord-Brabant

In Vermeulen & Den Otter Bakkers met Smaak geweest? Deel je ervaringen!