“Geweldige authentieke smaken, top keuken”
Beoordeling van Baan thai

Baan thai
Geclassificeerd als nr. 12 van 40 Restaurants in Vught
16 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke vers gemaakte producten, grote porties, heerlijke smaken, goede service en hartelijke ontvangst. Een feestje voor de smaakpapillen. Alle gerechten hoog smaakniveau

Datum van bezoek: januari 2020

9 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend genoten. Vers & authentiek. Goede ingrediënten. Mals en vol smaak. Keuken heeft een professionele en hygiënische uitstraling. Vriendelijke staf.

Datum van bezoek: oktober 2019
3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Baan Thai is ons favoriete Thai. We eten hier regelmatig (lees minimaal 2-4x per maand). Mensen komen uit de hele omgeving om hier Thais te halen. Het is mega schoon, super verse ingrediënten, en echt de lekkerste curry’s. Ik heb jarenlang in Amsterdam gewoond en daar had ik de beste Thai van het land om de hoek. Deze doet daar, naar mijn mening, niet aan onder. Ik ben super blij dat hij bij ons om de hoek zit en dat we hier in Vught ook vaak kunnen genieten van de geweldige Thaise keuken.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 maart 2019 beoordeeld

Even voor de duidelijkheid: Het is alleen een afhaalrestaurant. Je kunt hier NIET binnen gaan eten. Ze bezorgen ook niet kreeg ik toevallig mee van het meisje achter de toonbank.
De open keuken in deze zaak is echt geweldig. Deze geeft een ontzettende schone en hygiënische uitstraling. Iedereen werkt hier met handschoenen en hoofdnetjes. Precies zoals een ieder dat vandaag de dag wilt zien.
Ze hebben hier ook 2 thaise bieren te koop, lekker om is te proberen.
Eten qua smaak van kruiden en dergelijke was gewoon erg lekker, echter was het vlees droog en taai. Juist omdat het het vlees betreft en dat juist het hoofd ingrediënt was van ons gerecht krijgen ze er toch een punt minder voor van mij. Vandaar 2.
Ik zou het wel nog een keer willen proberen omdat alles goed overkwam. Wie weet de volgende keer een aangepaste en positieve recensie!
Parkeergelegenheid recht voor de zaak en gratis.

Datum van bezoek: maart 2019
19 september 2018 beoordeeld

Vers gemaakt en lekker maar wel prijzig maar dat is het enige minpuntje. Vriendelijke en enthousiaste mensen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Baan thai bekeken, bekeken ook

Den Bosch, Noord-Brabant
Den Bosch, Noord-Brabant

In Baan thai geweest? Deel je ervaringen!