Beoordeeld op 13 april 2020

Mijn vriend en ik reden hier toevallig langs en zagen dat ze hier ijs verkochten. Wij zijn uitstapt en hebben serieus, het lekkerste ijsje ooit gegeten met prachtig uitzicht aan het water! Echt HEERLIJK!!! Dus, mocht je hier in de buurt zijn, vergeet je ijsje niet!! Dat zou zonde zijn! ;)

Datum van verblijf: april 2020
Yolanda Willig - Erkelens, Eigenaar van De Willigen Logies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Dank je voor je leuke review!
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 24 januari 2020 via mobiele applicatie

Zo relaxed en prima verzorgd! Als vriendengroep kan je in het complex prima terecht. Je kunt je eigen dingen ondernemen of gezellig bij elkaar komen in de grote hooischuur. Heerlijke genoten van de leuke appartementen. Het lijkt me zomers ook heerlijk met de tuin aan de waterkant!

Datum van verblijf: december 2019
ywillig, Eigenaar van De Willigen Logies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2020

Bedankt voor uw review!
Ik hoop U een volgende keer weer te ontvangen.
Groet, Yolanda

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Helaas nog niet in de logies van deze plek bezocht maar er tegen over geweest van volgens mij dezelfde eigenaar. Ze maken daar zelf heerlijke kazen en lekker ijs. Een aanrader na een fietstocht om hier te stoppen en dat ijs te proeven. Heerlijk. Ook namen we appelgebak met slagroom en een heerlijk biologisch appelsapje. Ook de koffie was goed. Kortom,een leuke plek aan de vecht om uit te rusten. Maar als je hier gaat ligeren. Het is een leuke plek op een geweldige locatie.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Prima BB mooie ruime kamers met comfortabele bedden. Mooi gelegen aan de Vegt. Is ook tevens kaasboerderij met een winkel met eigen produkten.Gastvrij en vriendelijk ontvangst.Steden Utrecht en Amsterdam makkelijk bereikbaar, maar de omgeving is ook schitterend om bekijken.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Goede service en erg comfortabele kamers. Vooral de bedden zijn fantastisch, heerlijk zacht. Rustige en mooie omgeving, waar veel te doen is in de buurt. Eigenaren geven veel suggesties waaronder een rondleiding op de boerderij.

Datum van verblijf: oktober 2016